تصاویر جدید از گوشی گوگل پیکسل 8a در فضای وب منتشر شد

تصاویر مربوط به طراحی گوشی گوگل پیکسل 8a نخستین بار در نوامبر سال 2023 فاش شدند. اکنون این دستگاه بار دیگر به معرض نمایش گذاشته شده است؛ اما این‌بار شاهد انتشار تصاویری از جعبه خرده فروشی گوشی هستیم. این تصاویر به برخی جزئیات کلیدی درباره گوشی هوشمند آینده گوگل اشاره دارند.

تصاویر جعبه خرده فروشی در یک گروه خصوصی ویتنامی در فیس‌بوک منتشر و توسط وبسایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شدند. با بررسی بسته‌بندی رسمی گوشی می‌توان دریافت که طراحی پیکسل 8a با رندرهای پیش‌تر لو رفته از این گوشی هوشمند مطابقت دارد. این دستگاه دارای بدنه‌ای با گوشه‌های گرد و پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی خود است.

ماژول دوربین پشتی کماکان از طراحی گیره‌ای شکل برخوردار بوده و یک فلاش LED را نیز در خود جای داده است. تصاویر منتشر شده، گوشی پیکسل 8a را با رنگ‌آمیزی مشکی نمایش می‌دهند. در عین‌حال حفره کروی‌شکل دوربین سلفی در مرکز قسمت بالایی نمایشگر تعبیه شده است.

دکمه پاور و کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا روی لبه سمت راست بدنه گوشی قرار دارند. شایان به ذکر است که بر اساس اطلاعات لو رفته، گوگل پیکسل 8a از شماره مدل G6GPR استفاده خواهد کرد.

همچنین جعبه خرده فروشی تائید می‌کند که این گوشی از فناوری شارژ سریع 27 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. بعلاوه بر اساس اطلاعات جدید، این دستگاه از ابعادی معادل با 152.1×72.6×8.9 میلی‌متر برخوردار است.

بایستی یادآور شد که گوگل پیکسل 8a مدل میان‌رده آینده کمپانی به‌شمار رفته و احتمالا پیش از سری پرچمدار پیکسل 9 عرضه خواهد شد. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها این گوشی از ورژن تضعیف شده تراشه تنسور G3 استفاده خواهد کرد.

این گوشی هوشمند پیش‌تر در پایگاه داده بنچمارک رویت شده و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1218 و 3175 را کسب نموده است. این موارد، تمامی اطلاعات به‌دست آمده درباره گوگل پیکسل 8a تا به این لحظه به‌شمار می‌روند. بنابراین برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته تصاویر جدید از گوشی گوگل پیکسل 8a در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.