طراحی گلکسی S25 پلاس سامسونگ را ببینید

برخلاف گزارش های قبلی، گلکسی اس ۲۵ پلاس قرار است به همراه گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ اولترا معرفی شود. این گوشی، دارای فریم تخت و حلقه های دوربین مشابه گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. به‌تازگی رندر گلکسی S25 پلاس سامسونگ فاش شده که طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

گلکسی S25 پلاس سامسونگ از طراحی گلکسی زد فولد ۶ پیروی می‌کند

با توجه به آنکه این تصاویر براساس رندر های CAD تولید شده‌اند، متوجه خواهید شد که مواردی مانند اسلات سیم‌کارت گم شده است. این موضوع به‌طور ۱۰۰ درصدی نشان نمی‌دهد که سامسونگ در حال حذف اسلات سیم‌کارت است، زیرا که معمولا این جزئیات در رندر های CAD نشان داده نمی‌شوند.

Galaxy S25 Plus

همین امروز گزارش شد که گلکسی اس ۲۵ پلاس همانند نسل قبل دارای باتری ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود. این بدان معناست که عمر باتری این گوشی احتمالاً مانند گلکسی اس ۲۴ پلاس خواهد بود؛ مگر اینکه تراشه و نمایشگر بسیار کارآمدتر باشند.

انتظار می‌رود که تلفن هوشمند آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز شود. این چیپست در رویداد Snapdragon Summit در ماه آینده میلادی معرفی خواهد شد. همچنین شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد مدل های غیر اولترا سری Galaxy S25 به تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ مجهز می‌شوند. البته تمامی دستگاه هایی که در ایالات متحده عرضه خواهند شد، دارای چیپست اسنپدراگون هستند. امسال شاهد به‌کارگیری ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌عنوان حافظه پایه خواهیم بود.

گلکسی اس ۲۵ پلاس

شایعه شده است که گلکسی S25 پلاس به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی مجهز می‌شود. البته به‌طور دقیق‌تر، نمایشگر این دستگاه اندازه ۶.۶۵ اینچی خواهد داشت، اما احتمالاً برای اهداف بازاریابی، این عدد گرد می‌شود. Galaxy S25 Plus از فناوری LTPO برخوردار بوده و نرخ نوسازی ۱ تا ۱۲۰ هرتزی را به‌طور تطبیقی در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. این گوشی دارای ابعاد ۷۵.۷ در ۷.۳ در ۱۵۸.۴ میلی‌متر است. این تلفن هوشمند از نظر عرض و ارتفاع تفاوت اندکی با نسل قبل دارد، و حدود ۰.۴ میلی‌متر نیز باریک‌تر است.

طراحی مدل پایه گلکسی S25 سامسونگ را ببینید: باریک‌تر از آیفون ۱۶

انتظار می‌رود که گلکسی S25 پلاس و سایر اعضای سری گلکسی S25، قبل از اواسط ژانویه معرفی شود. پیش‌بینی نمی‌شود که این تلفن های هوشمند تا قبل از ۱۰ ژانویه (۲۰ دی ۱۴۰۳)، که پایان CES است، رونمایی شوند. سامسونگ می‌خواهد رویداد خود را خارج از CES برگزار کند، تا توجهات بیشتری به سوی این شرکت جلب شود.

نظر شما درباره طراحی گلکسی S25 پلاس چیست؟

نوشته طراحی گلکسی S25 پلاس سامسونگ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.