جزئیات قیمت و شرایط خرید هاوال H6 هیبرید منتشر شد + جدول شهریور 1403

شرکت بهمن خودرو قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید را اعلام کرده و این خودرو به زودی به مشتریان خودروهای وارداتی تحویل داده خواهد شد. هاوال H6 هیبرید، به عنوان یکی از محصولات وارداتی بی ام کارز یا همان بهمن خودرو، در مقایسه با سایر خودروهای چینی هم‌رده خود، کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهد و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

گروه بهمن اعلام کرده است که متقاضیانی که نسبت به واریز 50 درصد از مبلغ علی‌الحساب مشخص شده در بخشنامه‌ها اقدام کرده‌اند، می‌توانند از ساعت 10:00 صبح روز سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 تا ساعت 24:00 روز پنج‌شنبه، 5 مهر 1403، فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه خودرو را به صورت آنلاین تکمیل کنند. لازم به ذکر است که این بازه زمانی به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه تنها از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس مشخص شده امکان‌پذیر خواهد بود و اطلاع‌رسانی لازم به متقاضیان از طریق پیامک انجام خواهد شد.

قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید 2 میلیارد و 144 میلیون تومان تعیین شده است، در حالی که قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی 1.8 میلیارد تومان بوده است. با توجه به شرایط کنونی بازار و رقابت در میان خودروهای وارداتی، این قیمت می‌تواند برای خریداران جذاب باشد. بی ام کارز به عنوان نماینده گروه بهمن، مسئولیت تحویل این خودروها را بر عهده دارد و به زودی مشتریان می‌توانند خودروهای خود را دریافت کنند.

نوشته جزئیات قیمت و شرایط خرید هاوال H6 هیبرید منتشر شد + جدول شهریور 1403 اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.