جزئیات جدید درباره سیستم دوربین آیفون 16 پرو مکس اپل فاش شد

یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اخیرا درباره دوربین گوشی پرچمدار آینده اپل موسوم به آیفون 16 پرو مکس جزئیات جالبی را منتشر کرده است.

وی اطلاعات فاش شده طی سال میلادی گذشته را مورد تائید قرار داده و ادعا کرده که دوربین اصلی این گوشی هوشمند مجهز به سنسور تصویربرداری پرچمدار IMX903 ساخت شرکت سونی با فرمت اپتیکی 1/1.14 اینچی و رزولوشن 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

این افشاگر می‌افزاید که سنسور دوربین اصلی مجهز به ترانزیستورهای دو لایه، مبدل آنالوگ به دیجیتال (ADC) 14 بیتی و سیستم Double Conversion Gain (DCG) خواهد بود. این سیستم بر اساس سطح نور صحنه فیلم‌برداری، سیگنال نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند.

همچنین این گوشی هوشمند مجهز به لنز تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود؛ اما حداکثر میزان زوم اپتیکال کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در صورت پایبندی اپل به برنامه زمانی معمول خود انتظار می‌رود که آیفون 16 پرو مکس در ماه سپتامبر امسال به‌طور رسمی معرفی شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و تاریخ عرضه گوشی‌های ردمی K60 و شیائومی 14 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

نوشته جزئیات جدید درباره سیستم دوربین آیفون 16 پرو مکس اپل فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.