تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد را ببینید: تکرار نقطه‌ضعف نسل قبل

گوگل چندی پیش Pixel 9 Pro Fold خود را به‌عنوان باریک‌ترین گوشی تاشو در نوع خود (بازار جهانی) معرفی کرد. بااین‌حال، همان‌طور که یوتیوبر JerryRigEverything به‌تازگی تست مقاومت معروف خود را برای پیکسل 9 پرو فولد انجام داده است، مشخص شده که لولا هنوز ضعیف‌ترین بخش گوشی‌های تاشو گوگل است.

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد

Pixel 9 Pro Fold با قیمت اولیه 1799.99 دلار عرضه شده است. بااین‌حال، ویدیوی تست مقاومت این دستگاه ممکن است شما را از خرید احتمالی آن منصرف کند.

این دستگاه توسط Phone Repair Guru و اخیراً توسط iFixit به‌عنوان قابل‌تعمیرترین گوشی هوشمند تاشو تا به امروز موردستایش قرار گرفته است. اما اگر اتفاقی بیفتد که مقاومت آن را مورد آزمایش قرار دهد، همان‌طور که توسط زک نلسون نشان داده شده است، این می‌تواند آخرین اشتباه شما پیرامون این دستگاه باشد.

گوگل همچنین نسل دوم پیکسل فولد خود را به‌عنوان مقاوم‌ترین گوشی هوشمند تاشویی که تاکنون ساخته است، معرفی می‌کند. بااین‌حال، عملکرد آن در تست‌های خراش، سوختگی و خمش ممکن است به اندازه پیکسل فولد نسل اول بد باشد، اگر بدتر نباشد.

این دستگاه در مواجهه با شن و ماسه آزمایشی و گردوغبار فلزی با صفحه‌نمایش اصلی Super Actua Flex خود شروع به انتشار صداهای خش‌خش کرد. بنابراین مشخص شد که برخلاف رقیب سامسونگی خود، با گواهی IPX8 هیچ مقاومت رسمی در برابر گردوغبار ندارد.

نمایشگر خارجی دستگاه با شیشه محافظ Gorilla Glass Victus 2 «در سطح شش با خراش‌های عمیق‌تر در سطح هفت خراشیده می‌شود» درحالی‌که نمایشگر داخلی با شیشه فوق‌العاده نازک، در سطح دو خراشیده می‌شود و حتی ناخن‌ها نیز می‌توانند باعث آسیب به آن شوند.

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد

تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد

تست خمش بسته هیچ مشکلی را برای Pixel 9 Pro Fold نشان نمی‌دهد، اما مشکلات زمانی ایجاد می‌شوند که این گوشی باز و از پشت خم شود. علی‌رغم اینکه پنل‌های پشتی چپ و راست به هم می‌رسند و لولا را می پوشانند، به‌نظر نمی‌رسد مقاومت زیادی در اینجا وجود داشته باشد. مشکل اصلی خطوط آنتن در کنار لولا است، چیزی که سال گذشته نیز اتفاق افتاد.

نظر شما درباره تست مقاومت Pixel 9 Pro Fold گوگل چیست؟

نوشته تست مقاومت پیکسل 9 پرو فولد را ببینید: تکرار نقطه‌ضعف نسل قبل اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.