اوپو Find X8 با حاشیه نمایشگر فوق باریک دیده شد + جزئیات باتری و شارژ سری Find X8

طبق گزارش‌ها، خانواده پرچمداران آینده اوپو حداقل از چهار مدل تشکیل شده است: Find X8 Pro Satellite Communication Version ،Find X8 Pro ،Find X8 و Find X8 Ultra. در این میان، انتظار می‌رود مدل اولترا در اوایل 2025 معرفی شود، درحالی‌که مدل‌های دیگر احتمالاً ماه آینده (اکتبر) رونمایی خواهند شد. حال به‌تازگی، تصویر زنده اوپو Find X8 دیده شده است که حاشیه نمایشگر فوق باریک این گوشی را نشان می‌دهد. همچنین در یک افشاگری دیگر، جزئياتی از ظرفیت باتری و سرعت شارژ اعضای Find X8 مشخص شده است.

اوپو Find X8

بر اساس اطلاعات منتشرشده، Find X8 و X8 Pro به‌ترتیب دارای باتری‌های 5700 و 5800 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. انتظار می‌رود هر دو گوشی از شارژ سیمی 80 واتی پشتیبانی کنند. این دستگاه‌ها از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کنند، درحالی‌که مدل پرو به‌طور خاص از شارژ بی‌سیم 50 واتی بهره می‌برد. بااین‌حال، سرعت شارژ بی‌سیم مدل استاندارد مشخص نشده است.

از طرف دیگر Find X8 Ultra دارای باتری بزرگتر 6000 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

در اخبار مرتبط، تصویر فاش‌شده از Find X8 در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی چین ظاهر شده است. این تصویر نمایشگر تخت دستگاه را با گوشه‌های گرد و حاشیه‌های فوق‌العاده باریک نشان می‌دهد. طبق گزارش‌ها، Find X8 دارای نمایشگر 6.5 اینچی با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. این دستگاه دارای تراشه Dimensity 9400 و یک ترکیب دوربین با سه سنسور 50 مگاپیکسلی برای لنزهای اصلی، فوق‌عریض و تله‌فوتو خود خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این گوشی از شاسی مقاوم در برابر گردوغبار و آب با استاندارد IP69 بهره‌مند باشد.

اوپو Find X8

اوپو Find X8

نظر شما درباره پرچمداران آینده Find X8 چیست؟

نوشته اوپو Find X8 با حاشیه نمایشگر فوق باریک دیده شد + جزئیات باتری و شارژ سری Find X8 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.