وزیر ارتباطات: سرعت توسعه دیجیتال کشور باید بیشتر شود

وزیر ارتباطات در دیدار با اعضای شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، ضمن تأکید بر دستاوردهای حوزه دیجیتال در سال‌های گذشته، بر ضرورت افزایش سرعت توسعه در این حوزه تأکید کرد.

ستار هاشمی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در حوزه ICT، از آمادگی وزارتخانه برای همکاری با این بخش در جهت توسعه زیرساخت‌ها و خدمات دیجیتال خبر داد. وی همچنین بر لزوم طراحی نقشه راهی برای گسترش فعالیت‌های بین‌المللی، به‌ویژه در بازارهای آسیای میانه، تأکید کرد.

هاشمی در این دیدار به موضوع مدیریت هوشمند انرژی و استفاده از فناوری اطلاعات در صنایع مختلف نیز اشاره کرد و از آمادگی وزارتخانه برای همکاری در این زمینه خبر داد.

علی حکیم جوادی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در این نشست از آمادگی این سازمان برای همکاری با وزارت ارتباطات در جهت پیشبرد اهداف برنامه هفتم توسعه خبر داد. وی همچنین به برخی از چالش‌های پیش روی صنعت ICT از جمله تأمین مواد اولیه، صادرات و جذب نیروی انسانی اشاره کرد.

نوشته وزیر ارتباطات: سرعت توسعه دیجیتال کشور باید بیشتر شود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.