شرایط فروش خودروهای برقی ایران خودرو – شهریور 1403

شرکت ایران خودرو، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان خودرو در کشور، در شهریور ماه 1403 اقدام به معرفی شرایط فروش جدید و جذابی برای خودروهای برقی خود نموده است. این طرح نوآورانه شامل دو بخش اصلی فروش نقدی و پیش‌فروش می‌شود که به متقاضیان منتخب این محصولات اجازه می‌دهد تا با شرایط مطلوب‌تری به خرید بپردازند و از مزایای ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

متقاضیان گرامی که به خرید خودروهای برقی ایران خودرو علاقه‌مند هستند، باید به این نکته مهم توجه کنند که مهلت واریز وجه و تکمیل فرآیند خرید از تاریخ شنبه 24 شهریور 1403 آغاز شده و تا چهارشنبه 4 مهر 1403 ادامه خواهد داشت. این زمان‌بندی دقیق به مشتریان این امکان را می‌دهد که با برنامه‌ریزی مناسب و بهینه، اقدام به خرید کنند و از فرصت‌های پیش‌رو بهره‌برداری نمایند.

شرکت ایران خودرو با این اقدام، گام‌های مؤثری در راستای ترویج استفاده از خودروهای برقی و کاهش آلودگی هوا برداشته و به دنبال ارتقاء سطح رضایت مشتریان خود است.
شرایط فروش نقدی و پیش فروش خودروهای برقی ایران خودرو شرایط فروش نقدی و پیش فروش خودروهای برقی ایران خودرو

نوشته شرایط فروش خودروهای برقی ایران خودرو – شهریور 1403 اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.