مشخصات تراشه و باتری ویوو X200 Pro لو رفت

دو روز پیش بود که رسما اعلام شد تاریخ معرفی سری ویوو X200 برای 23 مهر 1403 برنامه ریزی شده است. کمتر از یک ماه تا آن روز فاصله داریم و کم کم گزارش‌های متنوع‌تری درباره این سری محصولات پرچمدار ویوو منتشر می‌شود. برای مثال به تازگی مشخصات تراشه و باتری ویوو X200 Pro لو رفته است.

مشخصات تراشه و باتری ویوو X200 Pro

یک نتیجه رصد شده در بنچمارک Geekbench به ما تراشه مدیاتک Dimensity 9400 را برای vivo X200 Pro نشان می‌دهد. بنابراین، شایعات قبلی درست بودند و برند چینی ویوو به تراشه‌ساز تایوانی مجددا اعتماد می‌کند.

خود این تراشه دیمنسیتی ۹۴۰۰ هنوز معرفی نشده ولی در گزارش‌های غیررسمی گفته می شود که در تست‌های تک هسته ای 30 درصد سریعتر از نسخه قبلی Dimensity 9300 است.

با این حال، به یاد داشته باشید که نمرات این تست منتسب به Dimensity 9400 ممکن است عملکرد واقعی تراشه را منعکس نکند، زیرا این احتمالاً یک نمونه پیش تولید است.

در یک گزارش دیگر، X200 Pro به همراه برخی از همتایان خود از فرآیند صدور گواهینامه 3C چین عبور کرده است. سری ویوو ایکس ۲۰۰ احتمالا سه عضو خواهد داشت که شامل مدل پایه، پلاس و پرو می‌شود. هر سه دستگاه از شارژ سریع سیمی 90 واتی پشتیبانی خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که اندازه باتری هر کدام چقدر است و در چه مدتی شارژ می‌شوند اما فعلا می‌دانیم که توان شارژ هر کدام چقدر خواهد بود.

نظر شما درباره این مشخصات لو رفته برای ویوو ایکس ۲۰۰ پرو چیست؟

نوشته مشخصات تراشه و باتری ویوو X200 Pro لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.