طراحی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 در رندرهایی لو رفت

هواوی تنها چند روز تا معرفی سری جدید ساعت های هوشمند خود با نام Watch GT 5 فاصله دارد. این محصولات در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ معرفی خواهند شد. اگر به این محصولات علاقه‌مند هستید باید بگویم که طراحی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 در رندرهایی لو رفته است.

طراحی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5

این رندرها، ساعت هوشمند جدید هواوی را در دو اندازه 41 و 46 میلی‌متری نشان می‌دهند. بر اساس این تصاویر باید گفت که هر دو ساعت عمدتاً طراحی سال گذشته خود را حفظ کرده‌اند.

همانطور که قبلاً حدس زده می‌شد، هر دو مدل دارای یک دکمه چرخان و یک دکمه قابل برنامه ریزی ثانویه هستند. به نظر می رسد نسخه 41 میلی متری در دو رنگ آبی و طلایی در دسترس باشد، در حالی که مدل 46 میلی متری را فقط در رنگ مشکی می توانیم ببینیم.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که ساعت‌های مذکور دارای فریم فلزی، بدنه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ و مقاومت در برابر آب تا فشار ۵ اتمسفر (حدودا عمق ۵۰ متری) خواهند بود.

نسخه 41 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED و مدل 46 میلی متری دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED است. انتظار می رود عمر باتری آنها به ترتیب تا 7 و 14 روز باشد.

ساعت‌های جدید هواوی احتمالاً شامل سیستم نظارت بر سلامت TruSense این شرکت خواهند بود، سرویسی که ماه گذشته در چین رونمایی شد. این سیستم پایش داده‌های سلامتی سریع‌تر و دقیق‌تری را وعده می‌دهد و امکان نظارت دقیق بر معیارهای کلیدی مانند ضربان قلب، SpO2 (اشباع اکسیژن خون) و دمای بدن را فراهم می‌کند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که هواوی ویژگی Health Glance را ارائه می‌کند که ارزیابی‌های سلامت سریع‌تری را ارائه می‌دهد. کاربران می توانند بیش از 10 شاخص از جمله ECG، سفتی شریان، سطح استرس و خطرات قلبی عروقی را در عرض 60 ثانیه بررسی کنند.

برای بررسی تناسب اندام، انتظار می رود این ساعت هوشمند از بیش از 100 حالت ورزشی پشتیبانی کند و شامل موقعیت یابی مکانی داخلی (GPS، GNSS) باشد.

جزئیات قیمت Huawei Watch GT 5 هنوز مشخص نیست، اما شایعه شده است که قیمت آن از حدود 250 یورو (277 دلار) شروع می شود.

نظر شما درباره ساعت‌های هوشمند جدید احتمالی هواوی چیست؟

نوشته طراحی ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 در رندرهایی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.