میزو تیزر Lucky 08 را منتشر کرد: گوشی هوش مصنوعی 280 دلاری

برای شرکتی که به‌ظاهر از کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند خارج شده است، Meizu مطمئناً این روزها گوشی‌های زیادی را روانه بازار می‌کند. اوایل امروز درباره سری جدید Note 21 به شما گفتیم که حتی وارد بازار جهانی نیز می‌شود. حال، میزو تیزر گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه دیگری با نام Lucky 08 را منتشر کرده است که علاوه‌بر طراحی خاص ماژول دوربین، قابلیت‌های هوش مصنوعی در سطح پرچمداران را ارائه می‌دهد.

میزو Lucky 08

گوشی هوشمند Meizu Lucky 08 در تاریخ 25 سپتامبر/4 مهر به‌عنوان یک «گوشی پرچمدار هوش مصنوعی» معرفی خواهد شد. همجننین قیمت آن نیز 2000 یوان یوان خواهد بود که درحال‌حاضر به 280 دلار یا 255 یورو تبدیل می‌شود؛ بنابراین این دستگاه نمی‌تواند یک پرچمدار واقعی با این قیمت باشد.

بااین‌حال، همان‌طور که در ویدیوی تیزر بالا می‌بینید، Lucky 08 جذاب به‌نظر می‌رسد. این گوشی دارای دو لنز دوربین در پنل پشتی خود است که در یک جزیره دوربین دایره‌ای بسیار متمایز قرار گرفته‌اند.

درحالی‌که جزئیات مربوط به مشخصات دوربین هنوز مشخص نشده است، اطلاعات فاش‌شده حاکی از آن است که Lucky 08 دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپرساعتی خواهد بود. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود این گوشی به ویژگی‌های Flyme AIOS موجود در دستگاه‌های پرچمدار میزو مجهز شود.

میزو Lucky 08

میزو Lucky 08

میزو همچنین سرویس رزرو CNY 1 را نیز راه‌اندازی کرده است. اگر این مبلغ ناچیز را بپردازید، هنگام عرضه گوشی، جای خود را در صف خرید رزرو می‌کنید و همچنین فرصتی برای رانندگی با Meizu x Lynk & Co Z10 E-sports Customized Edition EV را خواهید داشت.

هیچ جزئیات دیگری در مورد Lucky 08 درحال‌حاضر اعلام نشده است، اما به‌خاطر داشته باشید که 8 خوش‌شانس‌ترین عدد در فرهنگ چینی است، بنابراین این نام‌گذاری نقطه‌عطفی در محصولات میزو می‌باشد.

تعجب‌آور است که میزو حتی پس از اعلام خروج از بازار موبایل در اوایل سال جاری، به عرضه گوشی‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد. از زمان اعلام این خبر، این شرکت حداقل پنج گوشی عرضه کرده است.

نظر شما درباره گوشی هوشمند Lucky 08 چیست؟

نوشته میزو تیزر Lucky 08 را منتشر کرد: گوشی هوش مصنوعی 280 دلاری اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.