نینتندو سوییچ ۲ با قیمتی رقابتی در راه است!

شایعات جدید حاکی از آن است که کنسول بازی محبوب نینتندو، یعنی سوییچ ۲، به زودی با قیمتی بسیار جذاب رونمایی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده در Tom’s Guide، این کنسول هیجان‌انگیز با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد که بسیار کمتر از رقیب قدرتمند خود، پلی‌ استیشن ۵ پرو، است.

این خبر خوشحال‌کننده برای طرفداران نینتندو و همچنین گیمرهایی است که به دنبال یک کنسول بازی با قیمت مناسب هستند. با توجه به این قیمت رقابتی، انتظار می‌رود سوییچ ۲ بتواند رقابتی جدی با کنسول‌های نسل نهم داشته باشد.

بر اساس این گزارش، مراسم رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ در اوایل ماه میلادی آینده (اواسط مهرماه) برگزار خواهد شد. البته این تاریخ هنوز به صورت رسمی تایید نشده است و باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت نینتندو باشیم.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی نینتندو سوییچ ۲ منتشر نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که این کنسول قادر به اجرای بازی‌های نسل قبلی سوییچ خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نینتندو سوییچ ۲ در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف روانه بازار خواهد شد.

با توجه به شایعات منتشر شده، آینده‌ای روشن برای نینتندو سوییچ ۲ پیش‌بینی می‌شود. قیمتی مناسب، قابلیت‌های جذاب و تاریخ رونمایی نزدیک، همگی عواملی هستند که توجه گیمرها را به این کنسول جلب می‌کنند. با این حال، برای کسب اطلاعات دقیق‌تر باید منتظر اعلام رسمی شرکت نینتندو باشیم.

نوشته نینتندو سوییچ ۲ با قیمتی رقابتی در راه است! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.