چگونه به پیام‌های اینستاگرام افکت‌های ویژه اضافه کنیم؟ + راهنمای تصویری

ما در این مطلب قصد داریم که تمام راهکارهایی را که برای اضافه کردن افکت‌های پویا به پیام‌های اینستاگرام نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های کنونی است و همه روزه افراد زیادی برای ارسال پیام، به اشتراک گذاری استوری و روزمرگی‌های خود از این برنامه استفاده می‌کنند.

هنگامی که فردی در این برنامه به شما پیام بدهد آن پیام در بخش دایرکت‌ها نشان داده خواهد شد‌. پس شما می‌توانید با استفاده از افکت‌های خاصی جواب کاربر را بدهید یا اینکه از ایموجی‌های جذاب برای واکنش نشان دادن به آن پیام استفاده کنید. اما آیا تا به حال می‌دانستید که می‌توانید در دایرکت اینستاگرام افکت‌های پویای خاصی را اضافه کنید؟

بله درست است، اگر شما نیز نمی‌دانستید که چنین قابلیتی در برنامه اینستاگرام وجود دارد، می‌توانید به راحتی با خواندن ترفندهایی که در این مقاله به آنها اشاره می‌کنیم، نسبت به انجام این کار اقدام کنید! برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام این کار، چند ترفند وجود دارد که ما در ادامه این مطلب به بررسی دو مورد از آنها پرداختیم. برای مثال شما می‌توانید از افکت متنی خاصی برای پاسخ دادن به یک پیام در برنامه اینستاگرام استفاده کنید و آن را برای کاربر ارسال کنید. راهکار دیگر نیز ارسال کردن ایموجی‌های متحرک است.

ما هر کدام از این ترفندها را به صورت مفصل در ادامه این مطلب برای شما توضیح داده‌ایم و علاوه بر آنها سعی کردیم که با ارائه راهنمای تصویری هر راهکار فهم آنها را نیز آسان‌تر کنیم. پس اگر شما نیز دوست دارید که در برنامه اینستاگرام خود در بخش دایرکت‌ها از افکت‌های خاص و جذابی برای پاسخ دادن به پیام‌های دیگر کاربران استفاده کنید بهتر است که خواندن این مطلب را از دست ندهید.

افکت‌های ویژه اینستاگرام‌

دایرکت اینستاگرام در ابتدا فضای بسیار ساده‌ای داشت و بدون هیچ امکانات خاصی در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. آنها تنها می‌توانستند مانند سایر اپلیکیشن‌ها برای پیام دادن و در ارتباط بودن از آن استفاده کنند. اما رفته رفته توسعه دهندگان این برنامه نیز سعی کردند تا با ارائه امکانات ویژه فضای کاربری دلنشین‌تر و سرگرم کننده‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

یکی از مهمترین امکانات این برنامه، بخش دایرکت و امکان ارسال پیام‌های ویژه و یا ریکشن نشان دادن به هر یک از پیام‌ها با استفاده از ایموجی‌های دلخواه است. همچنین شما می‌توانید از افکت‌های خاصی قبل از ارسال پیام استفاده کنید. تمامی این موارد باعث می‌شوند که در هنگام پیام فرستادن و یا چت کردن در دایرکت حس بهتری را تجربه کنید.

اما یکی از مهمترین نکته‌هایی که باید در هنگام استفاده از افکت‌های ویژه پیام در دایرکت اینستاگرام بدانید این است که برای دسترسی به این افکت‌ها باید در ابتدا ویژگی یکپارچگی با Facebook Messenger را فعال کنید. با این کار آپشن‌های جدیدی را در بخش ارسال پیام مشاهده خواهید کرد. علاوه بر آن می‌توانید افراد و دوستانی که از برنامه فیسبوک استفاده می‌کنند را با این کار یافته و از طریق اینستاگرام‌ به آنها پیام دهید.

این مطلب را نیز بخوانید: آیا امکان تغییر واکنش پیش‌فرض به پیام‌ها در اینستاگرام وجود دارد؟ + راهنمای تصویری

در ادامه به بررسی دو راهکار برای اضافه کردن افکت‌های ویژه در بخش دایرکت اینستاگرام پرداخته‌ایم. پس اگر شما نیز قصد دارید که با این افکت‌های خاص در هنگام پیام دادن آشنا شوید به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

راهکار اول: ارسال افکت‌های متنی ویژه در پیام‌های اینستاگرام

اولین روشی که می‌خواهیم در اینجا به سراغ آن برویم، ارسال افکت‌های متنی ویژه در پیام‌های اینستاگرام است. شما با استفاده از این روش می‌توانید در دایرکت اینستاگرام به هر پیامی که دوست داشته باشید افکت‌های متنی ویژه ارسال کنید. مراحل انجام این کار اصلاً دشوار نیست و ما در ادامه به بررسی آنها پرداختیم:

مرحله 1: در ابتدا یکی از چت‌های خود در برنامه اینستاگرام که می‌خواهید افکت متنی ویژه را در آن ارسال کنید، باز کنید و سپس به گام بعدی مراجعه کنید.

مرحله 2: سپس پیام خود را تایپ کنید و روی آیکون ذره بین در بخش سمت چپ ضربه بزنید. پس از آن به مرحله بعدی بروید.

مرحله 3: در اینجا می‌توانید در بخش بالا افکت‌های ویژه‌ای را که در دسترس قرار گرفته‌اند مشاهده کنید. روی یکی از این افکت‌ها که می‌خواهید آن را ارسال کنید ضربه بزنید. حالا می‌بینید که پس از گذشته چند ثانیه این افکت ویژه متنی روی صفحه ظاهر می‌شود.

اینستاگرام در حال حاضر از 4 افکت متنی پشتیبانی می‌کند، این موارد شامل افکت‌های پایین هستند:

  • افکت آتش: شما می‌توانید در پاسخ به پیام فردی در دایرکتتان از افکت آتش استفاده کنید، با انجام این کار صفحه چت پر از ایموجی‌های آتش سوزان خواهند شد که بسیار جلب توجه می‌کنند!
  • قلب‌های پویا: هنگامی که شما افکت قلب را در پاسخ به پیام دوستتان در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید، متوجه خواهید شد که علاوه بر اطراف این افکت، روی صفحه چت پر از این قلب‌ها خواهد شد که بسیار جذاب است.
  • باکس هدیه: یکی دیگر از ویژگی‌های جالب برنامه اینستاگرام در بخش دایرکت‌ها این است که شما می‌توانید از افکت باکس هدیه استفاده کنید. این افکت به شما امکان می‌دهد تا پیام خود را در درون یک جعبه پنهان کرده و تا وقتی که کاربر روی آن باکس کلیک نکند پیام شما به او نشان داده نخواهد شد.
  • کاغذ رنگی: وقتی که بخواهید از افکت کاغذ رنگی در پاسخ پیامی در دایرکت اینستاگرام استفاده کنید متوجه خواهید شد که این کاغذ رنگی‌ها در سرتاسر صفحه چت نمایان می‌شوند و ظاهر جذابی به صفحه چت خواهند بخشید! کافی است که یک بار این ویژگی‌ها را امتحان کنید تا در دفعات دیگری که با دوستانتان چت می‌کنید، از تمامی این افکت‌های ویژه کمک بگیرید.

شما می‌توانید با استفاده از تمام افکت‌هایی که در بالا برایتان ارائه کردیم تجربه بهتری در هنگام ارتباط برقرار کردن با سایر کاربران داشته باشید و از استفاده از افکت‌های ویژه تمام لذت را ببرید. ما در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چگونه از ریکشن‌های ایموجی پویا در هنگام استفاده از دایرکت اینستاگرام بهره‌مند شوید.

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی چند ترفند جدید برای رفع ارور This Reel Is No Longer Available در اینستاگرام

راهکار دوم: ارسال ریکشن ایموجی پویا

یک روش دیگر برای شگفت‌زده کردن دوستانتان در دایرکت اینستاگرام این است که از ریکشن ایموجی‌های پویا استفاده کنید. برای این کار باید یک ریکشن ایموجی را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید. با توجه به نوع ایموجی که انتخاب می‌کنید مشاهده خواهید کرد که صفحه پر از این ایموجی خواهد شد.

برای استفاده از این افکت لازم است که از مراحلی که در ادامه برایتان ذکر می‌کنیم استفاده کنید:

  1. در ابتدا وارد برنامه اینستاگرام در گوشی هوشمند خود شوید و سپس به بخش دایرکت اینستاگرام خود بروید.
  2. حالا باید روی پیام مورد نظرتان به مدت چند ثانیه نگه داشته باشید تا پس از آن پنل ریکشن ایموجی‌ها برای شما باز شود. سپس به گام بعدی مراجعه فرمایید.
  3. پس از آن روی هر ایموجی که مایل هستید به مدت چند ثانیه نگه داشته باشید تا گوشی به آرامی ویبره بزند یا اینکه ایموجی پویا را در این بخش مشاهده کنید.
  4. در نهایت انگشت خود را از روی این ایموجی بردارید تا افکت ایموجی پویا در دایرکت ارسال شود.

به همین آسانی توانستید نحوه انجام ارسال ریکشن ایموجی پویا را نیز یاد بگیرید. اگر در این باره سوالاتی دارید حتما آنها را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

اینستاگرام

سخن پایانی

ما سعی کردیم که در این مطلب تمام ترفندهایی که برای جذاب‌تر ساختن فضای کاربری برنامه اینستاگرام در بخش دایرکت‌ها نیاز دارید را برای شما ارائه کنیم و به شما نشان بدهیم که چگونه از ریکشن ایموجی و یا افکت پیام‌ها استفاده کنید. توسعه دهندگان اینستاگرام نیز سعی کردند تا با ارائه امکانات ویژه فضای کاربری دلنشین‌تر و سرگرم کننده‌تری را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

یکی از بخش‌های خوب برنامه اینستاگرام‌، امکان ارسال پیام‌های ویژه و یا ریکشن نشان دادن به هر یک از پیام‌ها با استفاده از ایموجی‌های دلخواه است. شما می‌توانید با استفاده از افکت‌های خاصی جواب کاربر را بدهید یا اینکه از ایموجی‌های جذاب متحرکی برای واکنش نشان دادن به آن پیام استفاده کنید. از افکت‌های آتش سوزان گرفته تا جعبه هدیه و قلب‌های متحرک همگی در اینجا حضور دارند. شما همچنین می‌توانید از افکت کاغذ رنگی نیز استفاده کنید و در هنگام چت کردن با دوستانتان نهایت لذت را ببرید.

البته باید قبل از هر چیزی ویژگی یکپارچگی با Facebook Messenger را فعال کنید، با این کار آپشن‌های جدید را مشاهده خواهید کرد و دوستانی که از برنامه فیسبوک استفاده می‌کنند را نیز خواهید یافت، پس می‌‌توانید به راحتی به آنها از طریق اینستاگرام پیام ارسال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این ترفندها به مقاله مراجعه فرمایید.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید سپاسگزاریم؛ امیدواریم که ترفندهای داده شده برای شما مفید واقع شده باشند و توانسته باشید با استفاده از آنها نسبت به ریکشن نشان دادن به پیام‌های دایرکت اینستاگرام استفاده کنید و فضای دلچسب‌تری را در هنگام چت کردن برای خود و دوستانتان مهیا سازید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک گذاشته و اگر تجربه استفاده از افکت‌های ویژه و متحرک را داشته‌اید، آنها را برای ما بنویسید.

نوشته چگونه به پیام‌های اینستاگرام افکت‌های ویژه اضافه کنیم؟ + راهنمای تصویری اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.