میزو با گوشی‌های Note 21 و Note 21 Pro به بازار جهانی بازگشت

برند چینی Meizu یکی از نام‌های قدیمی در صنعت موبایل است اما وضعیت نابه‌سامان و نامرتبی دارد. پس از خداحافظی از دنیای موبایل و اعلام تمرکز روی هوش مصنوعی، حالا اما میزو با گوشی‌های Note 21 و Note 21 Pro به بازار جهانی بازگشته است. این محصولات حتی در ظاهر و نام‌گذاری کمی گمراه‌کننده هستند!

میزو Note 21 و Note 21 Pro

میزو نوت ۲۱ دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD، رفرش‌ریت 90 هرتز و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در مقابل مدل پرو دارای صفحه نمایش IPS LCD در اندازه 6.78 اینچی کمی بزرگتر با وضوح +FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است.

روی قاب پشتی نوت ۲۱ یک جزیره دوربین داریم که ۳ دایره مشکی رنگ درون خود دارد اما مدل نوت ۲۱ پرو در این بخش ۲ دایره دارد. چیزی که از نظر طراحی باید معمولا برعکس می‌بود! جالب این‌که هر دو دستگاه فقط ۲ دوربین واقعی روی قاب پشتی دارند.

میزو نوت ۲۱

میزو نوت ۲۱

میزو نوت ۲۱ پرو

میزو نوت ۲۱ پرو

در قسمت پشتی Note 21 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی است در حالی که Note 21 Pro دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

میزو نوت 21 دارای تراشه هشت هسته ای نامشخص با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی است در حالی که نوت 20 پرو دارای تراشه مدیاتک Helio G99 و همان رم و فضای ذخیره سازی است. هر دو گوشی از افزایش فضای ذخیره سازی از طریق مموری کارت microSD پشتیبانی می کنند.

با وجود تمرکز Meizu بر روی هوش مصنوعی، هیچ ویژگی هوش مصنوعی خاصی در صفحه مشخصات رسمی هیچ یک از گوشی های جدید ذکر نشده است. ما همچنین جزئیاتی در مورد بخش نرم افزاری نداریم، اما فرض می کنیم که هر دو به FlymeOS Meizu مجهز هستند.

میزو نوت ۲۱ پرو

میزو نوت ۲۱ پرو

میزو نوت ۲۱

میزو نوت ۲۱

میزو نوت 21 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 18 واتی، از نظر ظرفیت باتری جذاب‌تر است. Note 21 Pro دارای باتری کوچکتر 4950 میلی آمپر ساعتی و شارژ 30 واتی است.

نوت 21 در رنگ های آبی خلیجی، مشکی الماسی و عاجی در دسترس خواهد بود در حالی که نوت 21 پرو در رنگ های آبی خلیج، ماسه سنگی و مرمری عرضه می شود. Meizu هنوز جزئیات قیمت و زمان عرضه را فاش نکرده است.

نظر شما درباره گوشی‌های جدید برند Meizu چیست؟

نوشته میزو با گوشی‌های Note 21 و Note 21 Pro به بازار جهانی بازگشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.