اطلاعیه طرح فروش فوق‌ العاده خودروهای فرسوده ایران خودرو

در راستای بهبود کیفیت هوای شهرها و کاهش آلودگی ناشی از خودروهای فرسوده، ایران خودرو اقدام به راه‌اندازی طرح فروش فوق‌العاده خودروهای فرسوده کرده است. این طرح به مالکین خودروهای قدیمی این امکان را می‌دهد تا با ارائه خودروهای خود، از تسهیلات ویژه‌ای برای خرید خودروهای جدید و به‌روز بهره‌مند شوند. این اقدام نه تنها به نفع مالکان خودروهای فرسوده خواهد بود، بلکه به کاهش آلودگی محیط زیست و ارتقای سطح ایمنی و راحتی در حمل و نقل عمومی نیز کمک خواهد کرد. در ادامه، جزئیات این طرح و شرایط شرکت در آن ارائه خواهد شد.

1. پس از دریافت پیامک از ایران خودرو از شماره ۹۸۳۰۰۰۹۶۴۴۰ که شما را به مراجعه به مرکز اسقاط دعوت می‌کند، به وب‌سایت ستاد نوسازی ناوگان مراجعه کنید. و زمان مراجعه را مشخص نمایید. سپس در زمان تعیین‌شده به مرکز اسقاط مراجعه کرده و خودرو خود را تحویل دهید.

۲. پس از دریافت پیامک دوم از ایران خودرو که حاکی از واریز وجه خودرو جایگزین است، پرداخت خود را انجام دهید و قرارداد مربوطه را با نمایندگی ایران خودرو امضا کنید.

۳. پس از امضای قرارداد با ایران خودرو، نام شما در نوبت دریافت خودرو قرار می‌گیرد. در این زمان، فرآیند تأیید گواهی اسقاط توسط راهور در مرکز اسقاط انجام می‌شود و گواهی صادرشده به سامانه ستاد نوسازی ناوگان منتقل می‌شود. در این مرحله نیازی به اقدام از سوی شما نیست.

۴. در این مرحله، فاکتور خودروی جایگزین پس از اتمام فرآیند اسقاط و انتقال گواهی اسقاط به صفحه ایران خودرو، بر اساس تاریخ تحویل خودروی جایگزین از سوی نمایندگی ایران خودرو صادر خواهد شد.

نکته: تا قبل از دریافت پیامک اول، از مراجعه به مرکز اسقاط یا واریز وجه خودداری نمایید.

در خصوص مبلغ واریزی برای هر خودرو و سایر موارد مهم مرتبط با جایگزینی، اطلاعات بیشتر در بخشنامه‌های بعدی از طریق کانال‌های اطلاع‌رسانی منتشر خواهد شد.
ایران خودرو

نوشته اطلاعیه طرح فروش فوق‌ العاده خودروهای فرسوده ایران خودرو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.