رندرهای رسمی گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو منتشر شد

کمپانی شیائومی امروز خبر معرفی گوشی‌های 14T و 14T پرو در روز 26 سپتامبر (5 مهر ماه) را رسما اعلام کرد. ساعاتی بعد، مجموعه کاملی از رندرهای مربوط به هر دو دستگاه در فضای مجازی منتشر شد.

این تصاویر نشان‌دهنده شیائومی 14T با 4 گزینه رنگی مختلف و شیائومی 14T پرو با 3 رنگ‌آمیزی متفاوت هستند. همان‌طور که در رندرهای زیر ملاحظه می‌کنید؛ برند لایکا کماکان موجود بوده و به شکل بسیار برجسته روی ماژول دوربین پشتی گوشی‌ها درج شده است.

ماژول دوربین مستطیلی‌شکل در گوشه بالایی سمت چپ پنل پشتی گوشی‌ها تعبیه شده است. هر دو گوشی دارای 3 لنز دوربین بوده و حلقه چهارم نیز برای آرایه فلاش LED در نظر گرفته شده است. ظاهرا دوربین زوم پریسکوپی در هیچ‌کدام از دو گوشی وجود ندارد. البته این موضوع چندان تعجب‌آور نیست؛ چرا که دوربین زوم پریسکوپی هنوز در هیچ یک از دستگاه‌های سری T شیائومی ارائه نشده است.

این ویژگی کماکان به‌طور انحصاری در گوشی‌های هوشمند فوق رده بالا شیائومی قابل دسترس بوده و سری شیائومی 14T در این طیف جای ندارد.

رندرهای لو رفته از شیائومی 14T

به‌نظر می‌رسد که گلس پشتی مدل معمولی شیائومی 14T در مقایسه با نمونه موجود در شیائومی 14T پرو از انحنای بیش‌تری برخوردار است. البته هر دو گوشی دارای فریم‌های تخت هستند.

دکمه پاور دارای بافت سه‌بعدی زیبایی است و این موضوع موجب تشخیص بسیار آسان‌تر دکمه از طریق لمس کردن خواهد شد. ظاهرا شیائومی 14T مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی لمسی آمولد با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی 144 هرتزی و حداکثر روشنایی 4000 نیتی خواهد بود.

توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه Dimensity 8300 Ultra به‌همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد. سیستم دوربین پشتی گوشی از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی و فرمت اپتیکی 1/1.56 اینچی، ماژول تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 32 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

رندرهای لو رفته از شیائومی 14T

از سوی دیگر شیائومی 14T پرو در اکثر جوانب به مدل 14T شباهت دارد؛ اما در عوض از تراشه Dimensity 9300 پلاس و حافظه داخلی 512 گیگابایتی بهره می‌گیرد. هر دو گوشی دارای گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهند بود.

بر اساس شایعات، شیائومی 14T با قیمت‌گذاری 649 یورویی عرضه شده و شیائومی 14T پرو نیز با برچسب قیمتی 899 یورویی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

رندرهای فاش شده از شیائومی 14T پرو

نوشته رندرهای رسمی گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.