گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2 با قیمت ۱۱۰۰ دلار رسما معرفی شد

سال گذشته، برند چینی Tecno گوشی Phantom V Fold را به عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود معرفی کرد. حالا یعنی بیش از یک سال بعد، با Phantom V Fold 2 آمده تا طراحی جدید و چندین ارتقاء را با قیمتی قابل سفارش عرضه کند.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2

تکنو فانتوم وی فولد ۲ در حالت باز ۵.۵۲ میلی‌متر در حالت بسته ۱۱.۷۸ میلی‌متر ضخامت دارد. این یک پیشرفت قابل توجه به نسل قبل است که به ترتیب ضخامت ۶.۹ و ۱۴.۲ میلی‌متری را ارائه می‌کرد. همچنین وزن آن از ۲۹۹ گرم نسل قبل به ۲۴۹ گرم رسیده که اینجا هم پیشرفت قابل توجهی وجود دارد.

گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2 اندازه صفحه نمایش قبلی خود را حفظ کرده است. این یعنی صفحه نمایش بیرونی 6.42 اینچی با رزلوشن FHD+ و صفحه نمایش تاشو داخلی 7.85 اینچی با رزلوشن 2K+ است. هر دو صفحه نمایش 120 هرتزی LTPO هستند و نمایشگر داخلی از قلم هم پشتیبانی می‌کند. البته باید این قلم را که Tecno Phantom V Pen نام دارد، جداگانه بخرید.

این قلم دارای ۲ دکمه است. یکی کلید مخصوص هوش مصنوعی برای فراخوانی ویژگی‌های مربوطه و دیگری یک کلید عملکرد که می تواند به عنوان کلید شاتر دوربین، کلید ورق زدن صفحه یا کلید کنترل پخش موسیقی عمل کند. این قلم دارای باتری داخلی است و با ۲ ساعت استفاده روزانه تا ۲ هفته دوام می آورد.

به عنوان بخشی از تغییر در طراحی، Phantom V Fold 2 جزیره دوربین مستطیلی بزرگی را روی قاب پشتی خود ارائه می‌کند. سه دوربین اصلی اینجا حضور دارد که با یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی با OIS رهبری خواهند شد. یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر اپتیکال و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض در کنار آن خواهید داشت.

دو دوربین سلفی هم روی نمایشگر داخلی و بیرونی در نظر گرفته شده که هر کدام ۳۲ مگاپیکسلی هستند.

تکنو فانتوم وی فولد ۲ همچنین دارای یک لولای بهبود یافته است که به کاربران اجازه می دهد صفحه نمایش را بین زوایای 30 تا 120 درجه باز کنند، این به دارندگان امکان می دهد تا دستگاه خود را روی یک سطح قرار دهند و در زوایای مختلف عکس بگیرند. با توجه به اینکه Phantom V Fold اصلی توانایی این را نداشت، قطعاً یک پیشرفت است.

تراشه نسل قبل اینجا هم تکرار می‌شود!

در حالی که Phantom V Fold 2 دارای طراحی ارتقا یافته، لولای بهبود یافته و دوربین های به روز شده است، چیزی که تغییر نکرده پردازنده آن است. تکنو به تراشه مدیاتک Dimensity 9200 پایبند بوده و ۱۲ گیگابایت حافظه رم را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آن ارائه می‌نماید.

باتری Phantom V Fold 2 یک نمونه بزرگ 5750 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 70 وات پشتیبانی می‌کند. این شرکت مدت زمان ۵۰ دقیقه را برای شارژ کامل آن اعلام کرده است. همچنین از شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می شود.

قیمت و رنگ بندی فانتوم وی فولد ۲ برند تکنو

گوشی تاشو Phantom V Fold 2 در رنگ سبز ویژه‌ای موجود است که دارای فایبرگلاس با الگوی مرمر مانند خواهد بود. رنگ Rippling Blue نیز روکش چرمی دارد. این گوشی در چندین منطقه از جمله آفریقا، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه، آمریکای لاتین فروخته خواهد شد و قیمت آن ۱۱۰۰ دلار است.

نظر شما درباره گوشی تاشو جدید تکنو چیست؟

نوشته گوشی تاشو تکنو Phantom V Fold 2 با قیمت ۱۱۰۰ دلار رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.