مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M05 در وبسایت هندی آمازون منتشر شد

گوشی جدید گلکسی M05 سامسونگ ماه‌ها قبل موفق به دریافت گواهینامه WiFi Alliance شد. از آن زمان تا به امروز جزئیات چندانی درباره این دستگاه منتشر نشده است؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که اوضاع دستخوش تغییر شده است.

فهرست اولیه گلکسی M05 در وبسایت هندی آمازون ظاهر شده است. این فهرست تمامی جزئیات مربوط به گوشی به‌جز قیمت‌گذاری و زمان عرضه آن‌را در خود جای داده است. همچنین فهرست آمازون شامل تعدادی رندر رسمی است که طراحی گلکسی M05 را از تمامی زوایا به معرض نمایش می‌گذارند.

تصاویر منتشر شده نشان‌دهنده نسخه‌ای از گوشی با رنگ‌آمیزی سبز (Mint Green) هستند. گلکسی M05 دارای نمایشگر با طراحی ناچدار Infinity-O جهت استقرار دوربین سلفی، حاشیه ضخیم‌تر در قسمت پایینی صفحه‌نمایش و سیستم دوربین پشتی دوگانه است. این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی و نمایشگر تخت بوده و برخلاف گوشی‌های اقتصادی گران‌قیمت‌تر فاقد فریم Key Island است.

در عوض، فریم گوشی اندکی گرد شده و به گوشی گلکسی S22؛ پرچمدار سال 2022 سامسونگ شباهت دارد. گلکسی M05 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رزولوشن 1600×720 پیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم دوربین پشتی دوگانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

همچنین این گوشی هوشمند مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه هلیو G85 ساخت شرکت مدیاتک است.

برخی اطلاعات فاش شده به عرضه نسخه‌ای از گوشی با رم 6 گیگابایتی اشاره دارند؛ اما این ویژگی در برگه مشخصات اولیه آمازون به‌طور کامل ذکر نشده است. ابعاد گوشی معادل 168×77.8×8.8 میلی‌متر و وزن آن برابر با 195 گرم است. حافظه داخلی قابل ارتقاء، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، حداکثر دو به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید و دریافت پچ‌های امنیتی برای مدت 4 سال سایر ویژگی‌های گلکسی M05 به‌شمار می‌روند.

این گوشی هوشمند با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 عرضه شده و جعبه خرده فروشی آن شامل گوشی، کابل USB-C و پین مخصوص خروج سیم‌کارت است. بنابراین از آداپتور شارژ دیواری خبری نخواهد بود. سایر اطلاعات فاش شده توسط وبسایت آمازون نشان می‌دهند که گلکسی M05 با همکاری شرکت‌های سامسونگ و Dixon Technologies در کارخانه Noida تولید می‌شود. بنابراین این دستگاه در خاک هندوستان تولید خواهد شد.

زمان دقیق عرضه گلکسی M05 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. وبسایت آمازون از روز 3 سپتامبر (13 شهریور ماه) به‌عنوان تاریخ نخستین عرضه یاد کرده است. با وجود گذر از این تاریخ، گلکسی M05 هنوز برای فروش قابل دسترس نیست. در هر صورت با توجه به انتشار این فهرست انتظار می‌رود که گلکسی M05 به‌زودی در فروشگاه‌های هندوستان قابل دسترس باشد.

نوشته مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M05 در وبسایت هندی آمازون منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.