رندر جدید از گوشی گلکسی A16 5G سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد

بر اساس شایعات، سامسونگ در ماه دسامبر امسال گوشی گلکسی A16 5G را به بازار عرضه خواهد کرد. برند کره‌ای هنوز به هیچ‌گونه جزئیات خاصی درباره این گوشی هوشمند اشاره نکرده است؛ اما رندر منتشر شده توسط وبسایت Android Headlines نشان‌دهنده طراحی ظاهری احتمالی این مدل است.

گلکسی A16 5G مجهز به یک نمایشگر ناچدار بوده و از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی خود بهره می‌گیرد. شیار مخصوص سیم‌کارت روی لبه سمت چپ فریم جانبی گوشی تعبیه شده و اسکنر اثرانگشت یکپارچه با کلید پاور و دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا نیز روی لبه سمت راست بدنه قرار دارند.

انتظار می‌رود که گلکسی A16 5G انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دریافت نماید. این گوشی هوشمند اخیرا با دو تراشه متفاوت شامل Dimensity 6300 (با شماره مدل SM-A166P) و اگزینوس 1330 (با شناسه SM-A166E) در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

با توجه به شایعات مطرح شده درباره عرضه این گوشی طی ماه‌های آینده انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره گلکسی A16 5G باشیم.

نوشته رندر جدید از گوشی گلکسی A16 5G سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.