رندرهای جدید از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا در فضای وب منتشر شد

پس از انتشار چندین شایعه، یک افشاگر با شناسه OnLeaks مجموعه‌ای از رندرهای جدید گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا را منتشر کرد. این تصاویر نشان‌دهنده الگوی طراحی سرتاسر تخت هستند؛ در حالی‌که گلکسی S24 اولترا‌ دارای لبه‌های جانبی خمیده خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی S25 اولترا دارای ابعاد 162.8×77.6×8.2 میلی‌متری بوده و به لطف حواشی فوق‌العاده باریک نسبت به مدل نسل قبلی نازک‌تر است. همچنین گفته شده که گلکسی S25 اولترا‌ نسبت به گلکسی S24 اولترا 0.4 میلی‌متر باریک‌تر خواهد بود.

مهم‌تر از همه اینکه گوشی جدید با وجود وزن 219 گرمی خود در مقایسه با گلکسی S24 اولترا 13 گرم سبک‌تر خواهد بود. بر اساس شایعات، این گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری و حسگر تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 5 برابری خواهد بود.

همچنین دوربین جلویی کماکان از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره‌برداری خواهد کرد. انتظار می‌رود که توان پردازشی این گوشی پرچمدار از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 برای گلکسی تامین شود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 45 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی خواهد کرد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7 عرضه شده و چندین ویژگی جدید و جالب را در خود جای خواهد داد. انتظار می‌رود که سری گلکسی S25 سامسونگ در ژانویه سال 2025 معرفی شود.

نوشته رندرهای جدید از گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.