نخستین جزئیات رسمی درباره سری ردمی نوت 14 شیائومی فاش شد

بر اساس گزارش‌ها برند ردمی روی توسعه گوشی‌های سری ردمی نوت 14 برای بازار چین کار می‌کند. با توجه به اینکه سری ردمی نوت 13 در سپتامبر سال گذشته معرفی شده و گوشی‌های سری ردمی نوت 14 نیز پیش‌تر گواهینامه 3C را دریافت نموده‌اند؛ لذا به‌نظر می‌رسد که دستگاه‌های جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

وانگ تنگ توماس؛ مدیرکل فعلی برند ردمی، تبلیغات برای معرفی نسل جدید گوشی‌های سری ردمی نوت را آغاز کرده است. پست‌های اخیر وی در شبکه اجتماعی Weibo به پیشرفت‌های مورد انتظار از سری ردمی نوت 14 اشاره دارند. به گفته آقای توماس، سری ردمی نوت 14 دارای گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در سال گذشته، گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس نیز با گواهینامه IP68 روانه بازار شد؛ در حالی‌که مدل‌های نوت 13 و نوت 13 پرو با گواهینامه IP54 در دسترس خریداران قرار گرفتند.

بنابراین برترین عضو خانواده ردمی نوت 14 یعنی مدل پرو پلاس احتمالا دارای گواهینامه IP68 خواهد بود؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا این رتبه حفاظتی در گوشی ردمی نوت 14 پرو نیز قابل دسترس خواهد بود یا خیر. مدیرکل ردمی با انتشار یک پست جدیدتر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرد که خانواده ردمی نوت 14 همانند سری جدید آیفون 16 در حوزه‌هایی نظیر دوام و شارژدهی باتری بهبودهایی را تجربه خواهد کرد.

بایستی یادآور شد که ردمی نوت 13 پرو مجهز به یک باتری 5100 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 67 واتی است؛ در حالی‌که مدل پرو پلاس با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و فناوری شارژ 120 واتی در دسترس خریداران قرار گرفت. انتظار می‌رود که برند چینی در گوشی‌های نوت 14 پرو و نوت 14 پرو پلاس از باتری‌هایی با ظرفیت‌های بالاتر بهره‌برداری نماید.

بر اساس گزارش‌های اخیر، ردمی نوت 14 پرو و ردمی نوت 14 پرو پلاس مجهز به نمایشگرهای اولد با رزولوشن 1.5K، لبه‌های خمیده و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهند بود. همچنین این گوشی‌ها از سیستم دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود بهره خواهند برد. ردمی نوت 14 پرو احتمالا مجهز به تراشه اخیرا معرفی شده اسنپدراگون 7s نسل 3 کوالکام بوده و مدل پرو پلاس نیز از تراشه Dimensity 7350 ساخت شرکت مدیاتک استفاده خواهد کرد. همچنین یکی از این مدل‌ها احتمالا با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 90 واتی روانه بازار خواهد شد.

نوشته نخستین جزئیات رسمی درباره سری ردمی نوت 14 شیائومی فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.