ایرپادز مکس به‌روزشده با USB-C و رنگ‌های جدید رسماً معرفی شد

امروز در جریان رویداد It’s Glowtime اپل، این شرکت محصولات جدید AirPods خود را معرفی کرد. یکی از این محصولات AirPods Max است. بااین‌حال، اپل به‌جای رونمایی از ایرپادز مکس 2، تنها ایرپادز مکس «به‌روزشده» را با برخی ویژگی‌های جدید معرفی کرده است.

ایرپادز مکس جدید

ایرپادز مکس اصلی در سال 2020 به‌عنوان نسخه ممتاز و over-ear ایرپادزهای اپل عرضه شد. از آن زمان، این هدفون محبوبیت خود را افزایش داده است. بسیاری انتظار داشتند که AirPods Max 2 امروز عرضه شود. درعوض، اپل تنها تغییرات کوچکی را در AirPods Max اصلی اعمال کرده است.

گزینه‌های رنگی جدیدی وجود دارد:

  • Starlight
  • Midnight
  • Purple
  • Orange
  • Blue

ایرپادز مکس جدید

ایرپادز مکس جدید

اپل همچنین شارژ USB-C را به AirPods Max اضافه کرده است. این نشان‌دهنده جدیدترین تغییر در تغییر تدریجی اپل به یک استاندارد شارژ USB-C برای کل مجموعه دستگاه‌های این شرکت است. مدل قبلی AirPods Max از پورت Lightning برای شارژ استفاده می‌کرد. اکنون، ما یک قدم به هر محصول اپل که USB-C ارائه می‌کند، نزدیک‌تر شده‌ایم.

اپل اشاره می‌کند که در iOS 18، ایرپادز مکس از صدای فضایی شخصی پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، مشخص نیست که مدل جدید مکس با تراشه H2 جدید همراه است یا خیر.

اگر AirPods Max جدید واقعاً تراشه H2 یا هیچ‌یک از ویژگی‌های دیگر مانند Voice Isolation و Adaptive Audio را نداشته باشد، واقعاً ناامیدکننده خواهد بود. AirPods Pro 2 این ویژگی‌ها را برای سال‌ها ارائه کرده است و اکنون AirPods 4 نیز این ویژگی‌ها را دارد.

AirPods Max به‌روزشده از امروز برای پیش‌سفارش در دسترس است و از 20 سپتامبر با قیمت 549 دلار به‌فروش می‌شود.

نظر شما درباره AirPods Max به‌روزشده با رنگ‌های جدید چیست؟

نوشته ایرپادز مکس به‌روزشده با USB-C و رنگ‌های جدید رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.