ایرپادز پرو ۲ اپل با ویژگی سنجش سلامت شنوایی رسما معرفی شد

شاید باید گفت که رویداد It’s Glowingtime اپل در بخش لوازم جانبی، ارتقا اصلی را در محصولات پایه و ارزان‌تر تجربه کرد. همانطور که در بخش ساعت‌های هوشمند، اپل واچ سری ۱۰ اصلی‌ترین ارتقا را دریافت کرد، در بخش ایرپادزها هم ایرپادز ۴ بیشترین ارتقا را تجربه کرد. این یعنی که ایرپادز پرو ۲ اپل شاید آنقدرها که باید ارتقا اساسی ندارد ولی دست خالی هم به بازار نخواهد آمد.

ایرپادز پرو ۲ اپل

اگر به دنبال تغییر ظاهری در ایرپادز پرو ۲ اپل هستید، چنین اتفاقی رخ نداده است. پس همان ظاهر معروف ایرپادز پرو با گوشی‌های سیلیکونی که انتظار دارید و ساقه بیرونی کوتاه اینجا هم حضور دارد.

اپل تعدادی ویژگی جدید مرتبط با سلامت شنوایی را برای ایرپادز پرو ۲ معرفی کرده که به عنوان یک به روز رسانی نرم افزاری و بعدا برای آن ارائه خواهد شد.

این ویژگی یک حالت حفاظت از شنوایی است که به طور پیش فرض فعال خواهد بود و حذف غیرفعال نویز را در محیط‌های شلوغ ارائه می دهد. اپل همچنین به عنوان بخشی از به‌روزرسانی نرم‌افزاری که اواخر امسال ارائه می‌شود، حالت سمعک «در سطح بالینی» را ارائه می‌کند.

برای بررسی سلامت شنوایی شما، می توانید یک تست تایید شده بالینی را انجام دهید. تست شنوایی از ایرپادز و آیفون شما به صورت همزمان استفاده می‌کند و کاربر می تواند به صورت این تست را انجام دهد. نتیجه آزمایش شنوایی شما به طور ایمن در برنامه Health ارائه می‌شود.

اگر کم شنوایی تشخیص داده شود، حالت سمعک برای استفاده در دسترس است. ایرپادز با این ویژگی شنیدن صداهای دنیای اطراف شما را آسان تر می کند. هنگام گوش دادن به محتوای صوتی، مانند موسیقی یا پادکست، یک پروفایل شنوایی سفارشی شما را به طور خودکار اعمال می شود.

نظر شما درباره ایرپادز پرو ۲ چیست؟ جذاب بود؟!

ایرپادز 4 اپل در دو مدل استاندارد و حذف نویز فعال رسماً معرفی شد

نوشته ایرپادز پرو ۲ اپل با ویژگی سنجش سلامت شنوایی رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.