اپل واچ اولترا 2 با رنگ مشکی و قابلیت تشخیص آپنه خواب رونمایی شد

در رویداد امشب اپل، نسل دوم ساعت هوشمند قدرتمند این شرکت، اپل واچ اولترا، با رنگ مشکی جدید و قابلیت تشخیص آپنه خواب رونمایی شد.

این ساعت هوشمند در زمان نخستین معرفی، با طراحی مستحکم و قابلیت‌های ورزشی حرفه‌ای خود توجه بسیاری را به خود جلب کرد. نسل دوم این ساعت علاوه بر رنگ مشکی جدید، از قابلیت تشخیص آپنه خواب نیز بهره می‌برد. این ویژگی با استفاده از شتاب‌سنج ساعت، الگوهای تنفسی کاربر را در حین خواب تحلیل کرده و در صورت تشخیص اختلال در تنفس، به کاربر هشدار می‌دهد.

ویژگی‌های جدید اپل واچ اولترا 2

این ساعت هوشمند با سیستم عامل watchOS 11 عرضه می‌شود که شامل ویژگی‌های جدیدی مانند Smart Stack بهبود یافته، قابلیت پیگیری بار تمرینی (Training Load) و برنامه جدید Vitals برای نظارت بر سلامت کلی است. اپل همچنین یک بند میلانز تیتانیومی جدید برای این ساعت معرفی کرده است.

قابلیت تشخیص آپنه خواب نه تنها در اولترا 2، بلکه در ساعت‌های سری ۹ اپل نیز ارائه خواهد شد.

اپل واچ اولترا ۲ تمام ویژگی‌های نسخه قبلی را دارد اما رنگ آن مشکی شده و در کل تم ساعت سیاه رنگ است. این مدل همچنان به عنوان یک گزینه عالی برای ورزشکاران حرفه‌ای و افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند مقاوم و چندکاره هستند، مطرح می‌شود. جالب آن‌که قیمت اپل واچ اولترا جدید نیز همچنان ۸۰۰ دلار است.

نوشته اپل واچ اولترا 2 با رنگ مشکی و قابلیت تشخیص آپنه خواب رونمایی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.