فروشگاه اپل در آستانه رویداد It’s Glowtime امشب موقتاً از دسترس خارج شد

همان‌طور که اعلام شده بود، اپل امروز رویداد ویژه It’s Glowtime برای معرفی خانواده آیفون 16، اپل واچ X و سایر محصولات دیگر خود را برگزار خواهد کرد و ما نیز بی‌صبرانه منتظر این رویداد و پوشش اخبار آن در ترنجی هستیم. اکنون و به‌سبک هر رویداد دیگر اپل، درست چند سال پیش از آغاز مراسم، وب‌سایت فروشگاه این شرکت به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است و بلافاصله پس از اتمام رویداد با ویترین محصولات جدید مجدداً راه‌اندازی می‌شود.

از دسترس خارج شدن فروشگاه اپل

انتظار می‌رود اپل آیفون 16، آیفون 16 پلاس، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو پلاس در دسته گوشی‌های آیفون و اپل واچ SE 3، اپل واچ سری 10، ایرپادز 4 و ایرپادز مکس 2 را در دسته محصولات جانبی دیگر خود معرفی کند. این شرکت همچنین باید تاریخ انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل‌های خود ازجمله iOS 18 و macOS Sequoia را اعلام کند. به‌نظر می‌رسد شعار این رویداد یعنی «It’s Glowtime» نیز به نقش Apple Intelligence در محصولات اپل اشاره دارد.

تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل

تاریخ معرفی سری آیفون 16 اپل

ما اینجا در ترنجی پوششی از تمامی محصولات معرفی‌شده و اخبار مرتبط با آن‌ها را برای شما خواهیم داشت. این رویداد قرار است در ساعت 10:00 صبح به‌وقت اقیانوس آرام / 20:30 به‌وقت تهران برگزار شود.

تماشای پخش زنده رویداد اپل: معرفی iPhone 16 و دیگر محصولاتش

نوشته فروشگاه اپل در آستانه رویداد It’s Glowtime امشب موقتاً از دسترس خارج شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.