رسما تایید شد که تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۳ اوایل آبان ۱۴۰۳ خواهد بود

پرچمدار بعدی OnePlus با نام OnePlus 13 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این محصول با تراشه پرچمدار کوالکام تجهیز شود. این تراشه در اولین روزهای آبان ماه امسال معرفی می‌شود و به تازگی رسما تایید شده که تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۳ اوایل آبان ۱۴۰۳ خواهد بود.

حدود تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۳ اعلام شد

تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4 در رویداد Snapdragon Tech Summit 2024 رونمایی خواهد شد. این رویداد در بازه ۳۰ مهر تا ۲ آبان و در هاوایی برگزار می‌شود. انتظار داریم در نطق اصلی آن که روز اول خواهد بود، تراشه جدید و کلیدی این تراشه‌ساز امریکایی رونمایی شود.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که وان پلاس از اولین برندهایی خواهد بود که گوشی پرچمدار خود را با تراشه جدید عرضه می کند. امروز، لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین، پست زیر را در Weibo منتشر کرد تا به بازه زمانی عرضه وان پلاس 13 اشاره کند.

لویی لی در این پست اظهار داشت که محصول جدید پرچمدار این شرکت ماه آینده عرضه خواهد شد. تراشه جدید (به احتمال زیاد Snapdragon 8 Gen 4) این دستگاه را قادر می‌سازد تا عملکرد بی‌سابقه‌ای را ارائه دهد.

هفته گذشته تولیدکننده نمایشگر چینی یعنی BOE، کنفرانس جهانی شرکای نوآوری 2024 را برای معرفی نسل دوم “صفحه نمایش شرقی” که به نام “BOE X2” نیز شناخته می شود، برگزار کرد. لی تایید کرد که وان پلاس اولین برندی خواهد بود که محصولی را با این نمایشگر جدید و اوایل آبان ماه امسال معرفی خواهد کرد.

این نکات به وضوح نشان می دهد که OnePlus 13 باید حداکثر تا نیمه اول آبان ماه امسال معرفی شود.

لی هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات OnePlus 13 به اشتراک نمی‌گذارد. با این حال طبق گزارش‌ها، وان پلاس ۱۳ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 8T LTPO مدل BOE X2 با طراحی چهار لبه خمیده خواهد بود. رزولوشن 2K، رفرش‌ریت 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیک از دیگر مشخصات آن است.

انتظار می‌رود مجموعه دوربین پشتی آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر تصویر LYT-808 باشد که پشت لنزی مجهز به OIS قرار می‌گیرد. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو پریسکوپ با حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 و زوم اپتیکال 3 برابر در کنار آن قرار می‌گیرند.

این پرچمدار جدید وان پلاس احتمالا دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی سیم 50 وات است. علاوه بر این، دارای موتور لمسی 0916T و گواهی IP68/69 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر OnePlus 13 هستید؟

نوشته رسما تایید شد که تاریخ رونمایی وان پلاس ۱۳ اوایل آبان ۱۴۰۳ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.