تصاویر زنده از گوشی آنر مجیک 7 پرو منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها سری آنر مجیک 7 در ژانویه سال 2025 عرضه خواهد شد. اکنون یک افشاگر مشهور چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo تصاویری زنده از گوشی آنر مجیک 7 پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

با توجه به تصاویر لو رفته می‌توان دریافت که سری آنر مجیک 7 کماکان به استفاده از نمایشگر با لبه‌های خمیده مشابه در هر 4 طرف ادامه خواهد داد. بعلاوه این تصاویر نشان می‌دهند که آنر مجیک 7 پرو مجهز به یک حفره بیضی‌شکل در مرکز نمایشگر جهت استقرار دوربین سلفی و یک سنسور اضافی است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که اندازه حفره در مقایسه با آنر مجیک 6 پرو اندکی کاهش خواهد یافت.

آنر مجیک 7 پرو همانند مدل نسل قبلی خود از فریم میانی تخت و زوایای گرد شده بهره می‌گیرد. بر اساس شایعات مطرح شده این دستگاه جدید با قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته‌تر، نمایشگر ارتقایافته با رزولوشن 1.5K (مشابه مدل نسل قبلی) و باتری سیلیکون کربن آندی با چگالی بالا به بازار عرضه خواهد شد.

شایعات پیش‌تر مطرح شده نشان می‌دهند که آنر در زمان تست این گوشی هوشمند از سنسور اصلی OmniVision OV50H با رزولوشن 50 مگاپیکسل و سنسور IMX882 برای ماژول‌‌های تله‌فوتو پریسکوپی و اصلی استفاده کرده است. بعلاوه انتظار می‌رود که آنر با معرفی سری مجیک 7 از ویژگی جدید AI Agent رونمایی کند. بدین‌ترتیب آنر مجیک 7 پرو به‌عنوان یک گوشی پرچمدار مبتنی بر هوش مصنوعی یا AI Phone روانه بازار خواهد شد.

با توجه به نشت اطلاعات طراحی به‌نظر می‌رسد که سری آنر مجیک 7 در آینده‌ای نزدیک به‌طور رسمی معرفی می‌شود. پیش‌تر شایعه شده بود که توان پردازشی این سری از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام تامین خواهد شد. با توجه به معرفی پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 4 در ماه اکتبر پیش‌بینی می‌شود که آنر نیز در همان زمان از سری آنر مجیک 7 رونمایی کند.

اکنون رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند چین تشدید شده و بر اساس پیش‌بینی‌ها قبل از برگزاری رویداد Double Eleven چندین دستگاه پرچمدار جدید در بازار چین عرضه خواهد شد.

نوشته تصاویر زنده از گوشی آنر مجیک 7 پرو منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.