هواوی میت XT با طراحی جذاب در تصویر رسمی این شرکت خودنمایی می‌کند

هواوی قرار است هفته آینده اولین گوشی تاشو با دو لولا و سه نمایشگر در صنعت را به‌صورت رسمی معرفی کند و ما از قبل اولین تصاویر رسمی آن را دیده‌ایم. اکنون، هواوی همزمان با آغاز پیش‌فروش میت XT خود، یک تصویر رسمی دیگر از این گوشی را منتشر کرده است که طراحی شکیل و جذاب آن را با ضخامت باریک و پنل پشتی چرمی نشان می‌دهد.

هواوی میت XT

برند هواوی امروز تصویر جدیدی از Mate XT را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده است که به ما نگاهی عالی به گوشی تاشو جدید این شرکت می‌دهد.

این تصویر به وضوح دو لولای تاشو و شکل Z را هنگام تا شدن نشان می‌دهد. این تصویر همچنین تأیید می‌کند که قسمت سمت چپ صفحه تاشو به‌عنوان نمایشگر بیرونی گوشی هوشمند در هنگام تاشدن عمل می‌کند. ما نگرانی‌هایی درباره دوام این قسمت از صفحه‌نمایش داریم زیرا نمایشگرهای تاشو بیشتر از نمایشگرهای معمولی گوشی‌های هوشمند مستعد خراش هستند، اما امیدواریم هواوی راه‌حلی برای این موضوع داشته باشد.

هواوی میت XT

هواوی میت XT

این تصویر به تیزر ویدیویی می‌پیوندد که چند روز پیش توسط هواوی منتشر شده بود. این ویدئو نیز پنل پشتی دستگاه را به دو صورت تاشده و بازشده نشان می‌داد.

درنهایت، لازم نیست مدت زیادی تا معرفی رسمی این دستگاه باشیم چراکه رویداد اختصاصی هواوی برای رونمایی از آن در تاریخ 10 سپتامبر/20 شهریور در چین برگزار می‌شود و پیش‌سفارش‌های آن نیز از امروز (7 سپتامبر) آغاز شده است. این شرکت هنوز هیچ برنامه‌ای برای عرضه جهانی Mate XT خود را تأیید نکرده است، اما میدواریم که این دستگاه در برخی از بازارهای جهانی نیز به‌فروش برسد. به‌هرحال، این تنها محصول تجاری تاشو با نمایشگر سه‌گانه در جهان خواهد بود، حداقل تا چندین ماه آینده.

نظر شما درباره هواوی میت XT با ظاهر جذاب آن چیست؟

نوشته هواوی میت XT با طراحی جذاب در تصویر رسمی این شرکت خودنمایی می‌کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.