نمایشگر گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالا بزرگترین نمونه در کل خانواده S FE باشد

سری S FE سامسونگ معمولا از کوچک بودن ۲ عضو خود رنج می‌بردند. باتری یکی از اصلی‌ترین این موارد بود و اندازه نمایشگر یکی از مواردی است که بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. به نظر می‌رسد بالاخره یکی از این دو مورد قرار است برطرف شود چرا که گزارش جدیدی به ما می‌گوید نمایشگر گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالا بزرگترین نمونه در کل خانواده S FE باشد.

نمایشگر گلکسی S24 FE

گزارش جدید منتشر شده پیرامون Galaxy S24 FE سامسونگ نشان می‌دهد که صفحه نمایش 6.7 اینچی S24 FE دارای رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی 1900 نیت است.

برای یادآوری باید بگویم که گلکسی S20 FE با نمایشگر ۶.۵ اینچی عرضه شد. این در حالی است که گلکسی S21 FE و S23 FE هر دو با پنل‌های ۶.۴ اینچی در دسترس بودند.

در نتیجه یک پنل ۶.۷ اینچی می‌تواند ارتقا مناسبی نسبت به نسل‌های قبلی این خانواده باشد. همچنین در مقایسه با رقبای دیگر خود نیز می‌تواند اندازه قابل رقابتی باشد.

پیش‌تر شنیده بودیم که Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً با ۱۲ گیگابایت حافظه رم به دست کاربران خواهد رسید تا عملکرد ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) را تسهیل کند. جالب اینجاست که این میزان رم بیشتر از حافظه رم پایه Galaxy S24 استاندارد است.

نتایج ثبت شده در پلتفرم‌های بنچمارک نشان داده که این گوشی سامسونگ به تراشه Exynos 2400e مجهز خواهد شد. این دستگاه با رابط کاربری OneUI 6.1.1 (مبتنی بر اندروید ۱۴) به دست کاربران خواهد رسید و دارای باتری ۴,۵۶۵ میلی‌آمپری بوده که می‌تواند تا ۷۸ ساعت به‌طور مداوم به پخش موسیقی ادامه دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این ارتقا اندازه نمایشگر بتواند گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ را برای کاربران جذاب‌تر کند؟

نوشته نمایشگر گلکسی S24 FE سامسونگ احتمالا بزرگترین نمونه در کل خانواده S FE باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.