تبلت ارزان آنر Pad X8a رسما معرفی شد

برند چینی آنر به تولید تبلت هم می‌پردازد. آن‌ها به تازگی یک تبلت ارزان را به نام آنر Pad X8a رسما در هند رونمایی کرده‌اند. این تبلت با اندازه ۱۱ اینچی می‌تواند برای کاربران مختلفی جذاب باشد.

تبلت ارزان آنر Pad X8a

آنر پد X8a دارای صفحه نمایش 11 اینچی FHD با رفرش‌ریت 90 هرتز و رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل است. این تبلت مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 680 است که با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، عملکرد نرمی را برای کارهای روزانه ارائه خواهد داد.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تبلت باتری 8300 میلی آمپر ساعتی آن است که می تواند تا 14 ساعت پخش آنلاین ویدیو و 85 ساعت پخش موسیقی را با یک بار شارژ ارائه دهد. طراحی ظریف این تبلت با ضخامت 7.25 میلی متر و وزن 495 گرم، حمل آن را آسان می کند.

آنر Pad X8a در بخش نرم افزاری با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری MagicOS 8 همراه خواهد بود. همچنین این تبلت برای تجربه صوتی فراگیر مجهز به بلندگوهای چهارگانه است.

روی قاب پشتی یک دوربین تکی ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که به فوکس خودکار مجهز بوده و فیلم‌برداری FHD ارائه می‌کند. دوربین سلفی هم همین ۵ مگاپیکسلی است اما فوکس خودکار ندارد.

آنر تصمیم گرفته این تبلت را با مشخصاتی که گفتیم به قیمت معادل ۱۵۵ دلار و در بازار هند به فروش برساند. با توجه به مشخصاتی که دارد باید گفت این قیمت خیلی هم بد نیست.

نظر شما درباره این تبلت آنر چیست؟

نوشته تبلت ارزان آنر Pad X8a رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.