اولین گوشی بدون دکمه شیائومی را که هیچ وقت تولید نشد، ببینید!

ایده‌های جالبی وجود دارد که حتی تا مرز عملی شدن هم پیش می‌روند اما به دلایل مختلف به مرحله عرضه عمومی نمی‌رسوند. مثلا برند چینی Xiaomi در کنار محصولات مفهومی یا حتی تولیدات خاصی عمومی که دارد، یک ایده گوشی بدون دکمه داشته است. بیاید با هم اولین گوشی بدون دکمه شیائومی را که هیچ وقت تولید نشد را ببینیم.

گوشی بدون دکمه شیائومی

پیش‌تر گزارشی داشتیم که می‌گفت شیائومی در حال توسعه گوشی هوشمندی با اسم رمز «zhuque» است. تصور می‌شد این دستگاه اولین مدل از سری MIX باشد که بدون دکمه طراحی می‌شود.

با این حال، جالب است بدانید شیائومی یک سال و نیم پیش یک گوشی هوشمند بدون دکمه فیزیکی را آزمایش کرده اما از عرضه آن منصرف شد. اسم رمز این گوشی “wangshu” است.

گوشی بدون دکمه شیائومی که هیچ وقت معرفی نشد

گوشی بدون دکمه شیائومی که هیچ وقت معرفی نشد

شیائومی یک گوشی هوشمند ناشناخته از سری MIX با اسم رمز “Wangshu” در سابقه خود دارد. این گوشی هوشمند هیچ‌گونه دکمه فیزیکی ندارد و به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز شده بود.

جالب این‌که این گوشی دارای دوربین زیر صفحه نمایش و پشتیبانی از شارژ سریع 200 واتی هم بوده است.

این گوشی هوشمند خاص لوگوی “MIX” را روی لبه بالا و پایین خود دارد و در عین حال هیچ گونه دکمه فیزیکی ندارد.

شیائومی یک سال و نیم پیش این گوشی بدون دکمه فیزیکی خود را آزمایش کرده است. “Wangshu” یک صفحه نمایش LTPO 2K با رفرش‌ریت 120Hz داشته که لبه‌های آن بسیار خمیده بوده و با باتری 4500mAh پیش‌بینی شده بود.

به طور خلاصه باید بدانید که اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی با کد “Wangshu” بوده است که در این تصاویر آن را دیدید. این برند چینی نمونه اولیه زیادی از سری دستگاه‌های خاص خانواده MIX را آزمایش کرده، اما هیچ یک از آنها را برای کاربر نهایی عرضه نشده است.

حالا این برند چینی در حال توسعه یک گوشی هوشمند بدون دکمه جدید با اسم رمز «zhuque» است و هنوز مشخص نیست که این یکی به بازار می‌رسد یا نه.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی خاص Xiaomi هستید؟

نوشته اولین گوشی بدون دکمه شیائومی را که هیچ وقت تولید نشد، ببینید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.