لپتاپ آنر MagicBook Art 14 با تراشه Snapdragon X Elite کوالکام و قابلیت‌های هوش مصنوعی رسما معرفی شد

نزدیک به ۲ ماه پیش بود که در چین، لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 با طراحی نوآورانه وب‌کم و پردازنده سری Core Ultra اینتل معرفی شد. این برند حالا تصمیم گرفته نسخه دیگری از همین محصول را با تراشه متفاوت در نمایشگاه IFA 2024 برلین و برای بازار جهانی رونمایی کند. در همین راستا لپتاپ آنر MagicBook Art 14 با تراشه Snapdragon X Elite کوالکام و قابلیت‌های هوش مصنوعی رسما معرفی شده است.

لپتاپ آنر MagicBook Art 14

این مدل جدید در حال حاضر ابتدا برای بازار جهانی معرفی شده و فعلا در چین عرضه نمی‌شود. از نظر ظاهری تقریباً همان شمایل مدل اینتل را عرضه می‌کند اما تراشه کوالکام Snapdragon X Elite در داخل آن آرام گرفته است. این تغییر به طور بالقوه باعث بهره‌وری انرژی بهتر، عمر باتری بیشتر و ویژگی‌های بیشتر هوش مصنوعی پیش‌فرض می شود.

این لپتاپ آنر همچنان از یک صفحه نمایش لمسی 14.6 اینچی OLED با وضوح 3120 در 2080 پیکسل استفاده می کند. این یک نمایشگر خیلی جذاب و کم حاشیه در دنیای لپتاپ‌ها بوده و حتی جایی برای قرار دادن دوربین سلفی اطراف آن وجود ندارد. آنر دوربین سلفی یا وبکم آن را به صورت ماژولار و مجزا ارائه می‌کند.

وزن این لپتاپ آنر تنها 1 کیلوگرم و ضخامت آن 1 سانتی متر است. به همین دلیل این برند آن را «سبک‌ترین رایانه شخصی مجهز به هوش مصنوعی در بازار» می‌نامد.

آنر از قابلیت‌های هوش مصنوعی Snapdragon X Elite برای بهینه‌سازی برخی فرآیندهای پس‌زمینه در جهت بهبود عملکرد و مصرف انرژی استفاده می‌کند. به این ترتیب چهارده برنامه برتر پراستفاده در ویندوز بر اساس عادات استفاده شما بهینه سازی‌های را دریافت خواهند کرد. متاسفانه لیست این برنامه‌ها اعلام نشده است.

این دستگاه همچنین دارای هوش مصنوعی آنر یا Honor AI است که به انجام کارهای روزمره کمک می‌کند و حتی می‌تواند نرم افزارهای دارای اشتراک ناخواسته را شناسایی و آنها را برای شما لغو کند. این ابزار هوش مصنوعی به سری Magic 7 نیز اضافه خواهد شد. یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا دیپ‌فیک‌ها (تصاویر یا ویدئوهای جعلی) را شناسایی کنید.

آنر همچنین تلاش می‌کند تا دستگاه‌های مختلفش را در تجربه‌ای یکپارچه‌تر اکوسیستم با سرویس MagicRing به هم نزدیک‌تر کند. با اتصال تلفن، تبلت و رایانه شخصی خود (در این مورد MagicBook 14 Art Snapdragon) می‌توانید از ابزارهای جانبی و نرم افزارهای موجود در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید.

همچنین می توانید پیام، تماس یا فایل را در دستگاه‌های مختلف تجربه کرده و محتوای صفحه نمایش خود را از دستگاهی روی دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید.

هنوز قیمت این لپتاپ آنر اعلام نشده است. نظر شما درباره محصول جدید آنر چیست؟

لپ تاپ آنر MagicBook Art 14 با طراحی نوآورانه وب‌کم و پردازنده سری Core Ultra اینتل معرفی شد

نوشته لپتاپ آنر MagicBook Art 14 با تراشه Snapdragon X Elite کوالکام و قابلیت‌های هوش مصنوعی رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.