گوشی آنر پلی 9T با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 رسما معرفی شد

آنر به تازگی از مجموعه‌ای از محصولات جدید از جمله گوشی پرچمدار مجیک V3 برای بازارهای جهانی رونمایی کرده است. اما در عین‌حال این برند اقدام به عرضه یک گوشی جدید و ارزان‌قیمت‌ در بازار زادگاه خود یعنی چین نموده است. این گوشی هوشمند آنر پلی 9T نامگذاری شده و با برخی مشخصات توانمند و باتری چشمگیر روانه بازار می‌شود.

آنر پلی 9T به‌عنوان جانشین مستقیم آنر پلی 8T عرضه می‌شود؛ دستگاهی که پیش‌تر در سال 2023 روانه بازار شد. دستگاه جدید مجهز به یک نمایشگر کشیده 6.77 اینچی TFT LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام به‌همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود.

باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی موجود در آنر پلی 9T از فناوری شارژ سریع 35 واتی در بستر سیم پشتیبانی می‌کند. از جنبه امکانات اپتیکی نیز سیستم دوربین پشتی گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال حداکثر 8 برابری و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در عین‌حال دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فناوری Hi-Res Audio با قابلیت تقویت 300 درصدی صدا و حافظه رم مجازی با حداکثر ظرفیت 8 گیگابایت سایر ویژگی‌های شاخص آنر پلی 9T به‌شمار می‌روند.

با نگاهی به تمامی این مشخصات می‌توان دریافت که آنر پلی 9T حداقل از نظر باتری، سرعت شارژ و دوربین به مدل پلی 8T کاملا شباهت خواهد داشت. با این‌حال این‌بار کمپانی به سمت تراشه‌های اسنپدراگون رفته و از رابط کاربری Magic OS 8 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 بهره گرفته است.

آنر پلی 9T با چندین گزینه رنگی مختلف در بازار چین عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند با مدل‌های رنگی مشکی، سفید و سبز در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مدل پایه آنر پلی 9T با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 999 یوان (تقریبا 141 دلار آمریکا) قیمت‌گذاری شده است.

از سوی دیگر مدل‌های پیشرفته‌تر 8/256 و 12/256 گیگابایتی گوشی به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1099 یوان (تقریبا 155 دلار) و 1299 یوان (تقریبا 183 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

نوشته گوشی آنر پلی 9T با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 رسما معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.