تصویر زنده از گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در فضای وب منتشر شد

بر اساس گزارش‌ها شرکت سامسونگ در تدارک معرفی یک گوشی تاشو کاملا جدید تا پایان سال 2024 است. این گوشی به سایر مدل‌های تاشو کمپانی شامل گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 ملحق خواهد شد.

به گفته منابع صنعتی، سومین گوشی تاشو اسرارآمیز سامسونگ با نام گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن عرضه خواهد شد. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این دستگاه باریک‌ترین گوشی تاشو سامسونگ به‌شمار خواهد رفت.

عموم مردم هیچ‌گاه تصویری از گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن را مشاهده نکرده‌اند. با این‌حال نخستین تصویر احتمالی این گوشی ساعاتی پیش توسط وبسایت Android Headlines منتشر شده است. این تصویر نگرشی بهتر از طراحی ظاهری گوشی تاشو جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بر اساس شنیده‌ها گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در وضعیت باز شده از ضخامت 4.9 میلی‌متری برخوردار خواهد بود. این موضوع ظاهرا در نخستین تصویر لو رفته از گوشی نیز به چشم می‌خورد. به بیان دقیق‌تر این گوشی تنها اندکی باریک‌تر از گلکسی زد فولد 6 به‌نظر می‌رسد.

فارغ از طراحی باریک گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن، ماژول دوربین پشتی ظاهرا در مقایسه با سایر گوشی‌های مدرن سامسونگ بسیار برجسته‌تر خواهد بود. این پدیده کاملا غیرعادی است؛ اما احتمالا دلیلی منطقی دارد. برخی شایعات ادعا می‌کنند که گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی روی پنل پشتی خود خواهد بود.

این گوشی هوشمند احتمالا مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی ارتقایافته در زیر نمایشگر تاشو خود خواهد بود؛ موضوعی که در تصویر لو رفته قابل رویت نیست. ظاهر فلزی صیقل‌کاری شده یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن محسوب می‌شود. با این‌حال منبع افشاگر تصویر مشخصا اعلام نکرده که پنل پشتی گوشی واقعا از جنس فلز برس‌خورده بوده یا یک صفحه شیشه‌ای با پوشش شبه فلزی صیقلی در زیر آن خواهد بود.

بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این مورد تنها گزینه رنگی قابل دسترس برای نسخه اسپشیال ادیشن خواهد بود یا خیر. در نهایت تصویر لو رفته نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن به‌جز طراحی باریک‌تر و ماژول دوربین برجسته‌تر خود از ظاهری مشابه با گلکسی زد فولد 6 برخوردار است. این دستگاه همانند گلکسی زد فولد 6 دارای فریم تخت و ظاهری مستطیل‌شکل است.

گفته شده که گوشی تاشو جدید در مقایسه با گلکسی زد فولد 6 از نسبت ابعاد عریض‌تری برخوردار خواهد بود؛ اما تشخیص این موضوع از روی تصویر منتشر شده کاری دشوار است. متاسفانه سامسونگ احتمالا گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن را در بازارهای محدودی عرضه خواهد کرد. بنابراین مشتریان بالقوه در نیمکره غربی احتمالا قادر به خریداری آن نخواهند بود. گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

نوشته تصویر زنده از گوشی گلکسی زد فولد اسپشیال ادیشن در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.