ردمی A3 پرو در راه است: نخستین جزئیات فاش شدند

ردمی A3 پرو با شماره مدل 2409BRN2CG، در میان داده های HyperOS مشاهده شده است. ما در حال حاضر نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند در چه زمانی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که Redmi A3 Pro در بازار جهانی عرضه شود.

شاید ردمی A3 پرو نسخه ویژگی های مشابهی با Redmi 14C داشته باشد

ردمی A3 Pro نوید ارائه تجربه‌ای از اندروید خالص با عملکرد سریعتر نسبت به مدل های قبلی این سری را می‌دهد. این تلفن هوشمند یک پیشرفت مهم در سری Redmi A است. گوشی های قبلی این سری از تراشه های پایین‌رده مدیاتک برخوردار بودند.

اما گفته می‌شود که Redmi A3 Pro به تراشه قدرتمند‌تری مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که این ارتقاء، تجربه کاربری روان‌تر و کارآمدتری را ارائه کند، و این گوشی آینده ردمی را به یک رقیب قدرتمند در بازار تلفن های هوشمند ارزان‌قیمت تبدیل کند.

داده های HyperOS

ردمی A3 پرو با اسم رمز «pond» و شماره تلفن «2409BRN2CG» شناخته می‌شود. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شود. این دستگاه مشابه Redmi 14C خواهد بود، اما گفته می‌شود که قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. این اطلاعات از میان کد های HyperOS گرفته شده‌اند، پس قابل اعتماد به‌نظر می‌رسند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره کرده است، انتظار می‌رود که Redmi A3 Pro قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای داشته باشد. گفته می‌شود که این گوشی مشابه ردمی 14C فقط با قیمت ۱۳۰ دلار به دست کاربران خواهد رسید. این مبلغ، ردمی A3 Pro را برای کسانی که به دنبال یک تلفن هوشمند اقتصادی هستند، بسیار جذاب می‌کند. با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی این دستگاه، انتظار داریم که اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

ردمی 14C با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و طراحی پریمیوم رونمایی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده شیائومی چیست؟

نوشته ردمی A3 پرو در راه است: نخستین جزئیات فاش شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.