ساعت هوشمند آنر واچ 5 با نمایشگر 1.85 اینچی AMOLED و عمر باتری 15 روزه معرفی شد

آنر امروز از ساعت هوشمند واچ 5 خود رونمایی کرده است که از طراحی مشابه اپل واچ بهره می‌برد و دارای عمر باتری تا 15 روز، نمایشگر بزرگ AMOLED و ماژول GPS دقیق است.

ساعت هوشمند آنر واچ 5

آنر عضو جدیدی را از سری ساعت‌های هوشمند خود برای بازار اروپا و بریتانیا معرفی کرده است. درحالی‌که واچ 5 طراحی کلی مشابه واچ 4 سال گذشته این برند دارد، نمی‌توان همزمان شباهت فراوان آن با اپل واچ را نیز انکار کرد. برای این منظور، آنر یک تاج دیجیتالی خارج از مرکز در ساعت خود تعبیه کرده که در لبه سمت راست بالای دستگاه قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند آنر واچ 5

ساعت هوشمند آنر واچ 5

آنر ادعا می‌کند که واچ 5 علی‌رغم تجهیز به نمایشگر 1.85 اینچی AMOLED، تنها 35 گرم وزن داشته و 11 میلی‌متر ضخامت دارد. خروجی نمایشگر این گجت بدون تغییر نسبت‌به نسل گذشته در رزولوشن 450 در 390 پیکسل باقی مانده است که منجر به تراکم پیکسلی 322PPI می‌شود. علاوه‌بر این، گفته می‌شود که Watch 5 به‌لطف یک باتری کربن سیلیکونی (Si/C) با ظرفیت 480 میلی‌آمپرساعت، تا 15 روز دوام می‌آورد.

آنر واچ 5 باید ردیابی GPS دقیق‌تری را نسبت‌به مدل قبلی خود ارائه دهد و همچنین عملکرد «اسکن سلامت با یک کلیک» را ارائه می‌دهد که می‌تواند یک عکس فوری از معیارهای سلامت فعلی را در عرض چند ثانیه یا بیشتر ثبت کند. این ساعت هوشمند همچنین گزارش‌های دقیق خواب و سلامت صبحگاهی را ارائه می‌دهد. به‌علاوه، بیش از 300 واچ‌فیس به‌صورت ازپیش نصب‌شده و حالت‌های ورزشی بی‌شماری برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. متأسفانه، آنر هنوز قیمت یا زمان در دسترس بودن ساعت هوشمند جدید خود را برای هیچ بازاری تأیید نکرده است.

نظر شما درباره HONOR Watch 5 چیست؟

نوشته ساعت هوشمند آنر واچ 5 با نمایشگر 1.85 اینچی AMOLED و عمر باتری 15 روزه معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.