گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار معرفی شد

گوشی HMD Fusion رسماً معرفی شد. این یک تلفن هوشمند با طراحی ماژولار است که HMD آن را «Fusion outfits» می‌نامد.

گوشی HMD Fusion با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ رونمایی شد

ماژول های HMD Fusion قابل‌تعویض هستند که ویژگی های مفیدی مانند شارژ بی‌سیم، محافظت بهتر از گوشی یا یک رینگ لایت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. این ماژول ها از طریق پین های موجود در قاب پشتی دستگاه، به آن متصل می‌شوند. HMD همچنین به شما اجازه می‌دهد طرح های خود را از طریق ابزار منبع باز HMD Fusion Development Toolkit چاپ سه بعدی کنید. فروش ماژول‌های «Fusion outfits» از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

HMD Fusion

گوشی HMD Fusion دارای یک قاب پشتی پلاستیکی نیمه شفاف با پشتیبانی از قابلیت تعمیرات آسان (مشابه آنچه که در HMD Skyline دیده‌ایم) از جمله دسترسی سریع به باتری، صفحه نمایش و سایر اجزای کلیدی است. این شرکت متعهد شده که قطعات اچ‌ام‌دی فیوژن تا ۷ سال از طریق iFixit ارائه خواهد شد.

HMD Fusion

نگاهی به مشخصات و قیمت اچ‌ام‌دی فیوژن

گوشی هوشمند جدید اچ‌ام‌دی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود. دوربین اصلی به سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین تشخیص عمق وضوح ۲ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی دارای لرزشگیر الکترونیکی تصویر (EIS)، حالت شب اختصاصی با پردازش تصویر خام و AI HDR است.

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز HMD Fusion را بر عهده دارد. این دستگاه با ۶ یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل‌تهیه خواهد بود. این گوشی همچنین از کارت حافظه MicroSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، پشتیبانی می‌کند.

اچ‌ام‌دی فیوژن

اچ‌ام‌دی فیوژن

مطابق با گزارش GSMArena، این تلفن هوشمند ماژولار به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. HMD وعده ارائه دو به‌روزرسانی سیستم عامل و سه سال عرضه آپدیت های امنیتی را برای این گوشی داده است. اچ‌ام‌دی فیوژن دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی HMD Skyline با طراحی الهام گرفته‌شده از نوکیا N9 رسماً معرفی شد

قیمت گوشی HMD Fusion از ۲۴۹ یورو آغاز می‌شود. این دستگاه ابتدا در بازار اروپا و سپس در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این گوشی جدید اچ‌ام‌دی چیست؟

نوشته گوشی HMD Fusion با طراحی ماژولار معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.