ردمجیک گیمینگ تبلت پرو رسماً معرفی شد: نمایشگر 2.8K 144Hz و اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک

پس از هفته‌ها پخش تیزر، برند ردمجیک اولین تبلت پیشرفته خود با نام گیمینگ تبلت پرو را به‌صورت رسمی معرفی کرد. Gaming Tablet Pro دارای تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version با فرکانس اورکلاک‌شده هسته اصلی بوده و درنتیجه از سایر تبلت‌های اندرویدی توانمندتر است. این تبلت همچنین از سایر مشخصات رده‌بالای دیگر مانند نمایشگر 10.9 اینچی 144 هرتز با رزولوشن 2.8K و خنک‌کننده قدرتمند بهره می‌برد و البته قیمت اولیه آن نیز حدود 563 دلار است.

ردمجیک گیمینگ تبلت پرو

RedMagic امروز به‌صورت رسمی از Gaming Tablet Pro خود رونمایی کرد، اولین تبلت دنیا با نسخه پیشرو اسنپدراگون 8 نسل 3. این چیپست اساساً نسخه اورکلاک‌شده 8 نسل 3 استاندارد است و چندی پیش دیدیم که RedMagic 9S Pro بهره‌مند از آن نیز در صدر جدول قدرتمندترین گوشی‌های آگوست 2024 آنتوتو قرار گرفت. همین امر در مورد تبلت این برند نیز صادق است.

ردمجیک گیمینگ تبلت پرو

ردمجیک گیمینگ تبلت پرو

مانند RedMagic 9S Pro، تبلت پرو ردمجیک نیز از یک خنک‌کننده فعال استفاده می‌کند. این شرکت راه‌حل خنک‌کننده خود را ICE 2.0 می‌نامد و در کنار فن فعال، این مجموعه دارای یک لوله مسی با اندازه بزرگ و یک کانال هوا در اطراف اجزای هسته است. این سیستم باید اسنپدراگون 8 نسل 3 نسخه پیشرو را در هنگام اجرای بازی‌های سنگین خنک نگه دارد.

اما این تنها ویژگی برجسته RedMagic Gaming Tablet Pro نیست. تبلت جدید همچنین از صفحه‌نمایش 10.9 اینچی با نسبت‌تصویر 16:10، رفرش‌ریت 144 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی 840 هرتز و وضوح 2880×1800 پیکسل (2.8K) بهره می‌برد. همه این‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه می‌تواند یک تجربه تماشای غوطه‌ور و روان را برای کاربران خود ارائه دهد.

ردمجیک تبلت جدید خود را به باتری 10100 میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. این برند وعده داده است که با این باتری، تبلت مذکور تا 10 ساعت بازی مداوم را اجرا کند. همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی وجود دارد که گفته می‌شود باتری را تنها در 15 دقیقه از 0٪ به 50٪ می‌رساند، درحالی‌که شارژ کامل 45 دقیقه طول می‌کشد.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این تبلت جدید می‌توان به بلندگو چهارگانه، دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت و موتور لرزش محور x دوگانه اشاره کرد. قیمت زمان عرضه این تبلت 3999 یوان (حدود 563 دلار) است، درحالی‌که پیکربندی پیشرفته با 24 گیگابایت رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی UFS 4.0 5599 یوان (حدود 789 دلار) قیمت دارد.

نظر شما درباره ردمجیک گیمینگ تبلت پرو چیست؟

نوشته ردمجیک گیمینگ تبلت پرو رسماً معرفی شد: نمایشگر 2.8K 144Hz و اسنپدراگون 8 نسل 3 اورکلاک اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.