تبلت ایسر Iconia X12 با نمایشگر ۱۲.۶ اینچی رسماً معرفی شد

ایسر از جدیدترین تبلت خود با نام Iconia X12 رونمایی کرد. این تبلت دارای صفحه نمایشی بزرگ، بدنه‌ای با ضخامت کم و تراشه‌ای نسبتا توانمند است. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی های Iconia X12 بیندازیم.

ایسر Iconia X12 از تراشه مدیاتک Helio G99 برخوردار است

تبلت Acer Iconia X12 دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن 2.5K است. این محصول به چهار اسپیکر استریو مجهز شده و تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد. تراشه مدیاتک Helio G99 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تبلت با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و حداکثر ۲۴۶ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد مناسبی در کار های مالتی‌تسکینگ خواهد داشت.

Acer Iconia X12

لوازم جانبی Acer Iconia X12

مطابق با گزارش منبع، برای بهبود تجربه کار، ایسر مجموعه‌ای از لوازم جانبی را برای Iconia X12 معرفی کرده است. از این لوازم جانبی می‌توان به یک قلم آلومینیومی، یک قاب محافظ با شکافی برای قرارگیری قلم و پایه قابل تنظیم به‌همراه یک صفحه کلید بلوتوثی اشاره کرد. این تبلت به چهار اسپیکر نیز مجهز شده است.

تبلت ایسر Iconia X12 دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در قاب پشتی آن، شاهد قرارگیری دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلاش LED هستیم. این محصول از باتری پرظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری با قابلیت شارژ سریع برخوردار است. این دستگاه به درگاه USB Type-C و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا مجهز شده است. Acer Iconia X12 از کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تبلت می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi 5 دو بانده، بلوتوث ۵.۲ و GPS اشاره کرد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود تا تجربه‌ای روان و کاربرپسند را در اختیار خریداران قرار دهد.

تبلت جدید ایسر با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد

ایسر، این تبلت جدید خود را ۳۴۹ دلار (معادل ۳۶۹ یورو) قیمت‌گذاری کرده که آن را به یک گزینه رقابتی در بازار تبدیل می‌کند. انتظار می‌رود که عرضه Iconia X12 از ژانویه ۲۰۲۵ (اوایل دی تا اوایل بهمن) در خاورمیانه، اروپا، آمریکای شمالی، آفریقا و چین آغاز شود.

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 با پردازنده AMD Ryzen 8840HS رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید ایسر چیست؟

نوشته تبلت ایسر Iconia X12 با نمایشگر ۱۲.۶ اینچی رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.