ضخامت گوشی تاشو OnePlus Open 2 احتمالا تک رقمی خواهد بود

یکی از فاکتورهای مهم رقابت محصولات تاشو را می‌تواند ضخامت آن‌ها دانست. نسل اول گوشی تاشو وان پلاس با اسم Open حدودا ده ماه پیش معرفی شده بود و ضخامت آن در حالت بسته ۱۱.۷ میلی‌متر است. در راستای بهبود این فاکتور، گزارش‌های غیررسمی به ما می‌گوید ضخامت گوشی تاشو OnePlus Open 2 احتمالا تک رقمی خواهد بود.

ضخامت گوشی تاشو OnePlus Open 2

با توجه به پستی که البته در حال حاضر حذف شده، گوشی تاشو بعدی وان پلاس (و اوپو) به زودی عرضه خواهد شد. این محصول وان پلاس اوپن ۲ یا اوپو Find N5 نام خواهد داشت.

این برند چینی به احتمال زیاد به دلیل تترافوبیا از نام گذاری محصول بعدی خود با شماره “4” صرف نظر خواهد کرد. در نتیجه با Oppo Find N5 باید مواجه شویم، محصولی که در برند وان پلاس هم با نام Open 2 عرضه می‌شود.

وان پلاس Open 2 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خواهد بود. از دیگر مشخصات آن می‌توان به صفحه نمایش تاشو با رزلوشن بیشتر از 2K، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به سنسور سونی، دوربین تله فوتو پریسکوپی و جزیره دوربین دایره‌ای اشاره کرد.

وان پلاس Open 2

ضخامت این گوشی احتمالا کمی بیش از ۹ میلی متر خواهد بود که آن را بسیار نزدیک به آنر مجیک وی 3 می‌کند. این گوشی تاشو آنر در حال حاضر دارنده رکورد باریک ترین گوشی هوشمند تاشو جهان است.

اینکه گوشی جدید وان پلاس می‌تواند خودش رکورد باریک‌ترین گوشی تاشو جهان را در زمان عرضه‌اش به دست بیاورد یا نه، هنوز مشخص نیست، اما حتی اگر اینطور نباشد، ضخامت تک رقمی برای یک دستگاه تاشو هنوز بسیار چشمگیر است.

همچنین شایعه شده که OnePlus Open 2 دارای مقاومت در برابر آب بهبود یافته است. مدل قبلی آن دارای گواهی IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب بود. گفته می‌شود که این گوشی تاشو باید جایی در زمستان ۱۴۰۳ رونمایی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید وان پلاس هستید؟

نوشته ضخامت گوشی تاشو OnePlus Open 2 احتمالا تک رقمی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.