تصویر زنده پوکو M7 پرو 5G به بیرون درز کرد

تصویر زنده پوکو M7 پرو 5G در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. با توجه به ظاهر شدن این دستگاه در تاییدیه FCC، انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک برای عرضه به بازار جهانی رونمایی شود.

شاید پوکو M7 پرو 5G به تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مجهز شود

داده های گواهینامه FCC، نام و شماره مدل POCO M7 Pro 5G را نشان می‌دهند. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، جانشین POCO M6 Pro 5G می‌شود که در آگوست سال گذشته میلادی و در کشور هند رونمایی شده است.

تصویر زنده POCO M7 Pro 5G

تصویر زنده پوکو M7 پرو 5G

داده های FCC نشان می‌دهند که این گوشی آینده پوکو با شماره مدل 2409FPCC4G در دست قرار توسعه دارد. می‌دانیم که این دستگاه از NFC پشتیبانی کرده و با رابط کاربری HyperOS 1.0 به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی (مدل پایه) قابل تهیه خواهد بود.

لیست FCC، تصویر زنده پوکو M7 پرو 5G را به اشتراک گذاشته که طراحی جلویی و قاب پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که طراحی ماژول دوربین این دستگاه متفاوت از نسل قبل خواهد بود. این تلفن هوشمند آینده پوکو دارای جزیره دوربین مربعی شکل با دو لنز است. در مدل قبلی، شاهد تعبیه یک جزیره دوربین بزرگ بودیم که از یک گوشه، به گوشه دیگر دستگاه کشیده شده است. قاب پشتی POCO M7 Pro 5G طراحی دو رنگ دارد. تصویر رنگ سبز این گوشی به بیرون درز کرده است؛ انتظار می‌رود که این دستگاه در رنگ های دیگری نیز قابل‌تهیه باشد.

اسناد FCC نشان می‌دهند که احتمالاً POCO M7 Pro 5G نسخه تغییر نام یافته Redmi Note 14 5G خواهد بود. گفته می‌شود که هر دو این گوشی ها به‌جز در بخش دوربین، مشخصات یکسانی خواهند داشت. سه لنز دوربین در قاب پشتی ردمی نوت ۱۴ 5G قرار می‌گیرد، اما دو لنز دوربین در قاب پشتی پوکو M7 پرو 5G تعبیه خواهد شد. این تلفن هوشمند آینده ردمی به صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K مجهز می‌شود. این دستگاه دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. احتمالاً تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز Redmi Note 14 5G را تامین خواهد کرد.

پوکو M6 Pro 5G با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ رسما در هند معرفی شد

مطابق با گزارش منبع، اگر پوکو M7 Pro 5G نسخه تغییر نام یافته ردمی Note 14 5G باشد، می‌توانیم مشخصات یکسانی را از هر دو دستگاه انتظار داشته باشیم. با توجه به رونمایی پوکو M6 پرو 5G در آگوست سال گذشته میلادی، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی جانشین این تلفن هوشمند خواهیم بود.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی آینده پوکو چیست؟

نوشته تصویر زنده پوکو M7 پرو 5G به بیرون درز کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.