ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ معرفی می‌شود

پیش‌تر به صورت رسمی اعلام شد که گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد، یعنی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ برای این محصول خواهد بود. آن رویداد در چین برگزار می‌شود و به تازگی درباره یک رویداد در بازار جهانی اطلاعیه رسمی داریم. ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ معرفی می‌شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5

هواوی در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ رویدادی را در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد کرد. تیزرهای این رویداد دو ساعت هوشمند را نشان می‌دهد. احتمال دارد که این ساعت‌های هوشمند جز سری Huawei Watch GT 5 باشند.

از نظر طراحی می‌توات گفت که این ساعت‌های هوشمتد طراحی خاصی را دارند. رنگ‌های مشکی-خاکستری و سفید طلایی در این تیزر دیده می‌شوند و طراحی فریم آن‌ها خاص است. همچنین حاشیه مشکی نمایشگر مدل سفید بسیار کم به نظر می‌رسد، حداقل در رندرهای گرافیکی اینطور است.

انتظار می رود Watch GT 5 با ویژگی TrueSense هواوی عرضه شود. این یک سیستم نظارت بر سلامت است که باید پایش دقیق‌تری بر داده‌های سلامت شما داشته باشد.

هواوی سیستم نظارت بر سلامت TrueSense را رسماً معرفی کرد

همچنین می توانیم انتظار جانشین Huawei Watch D را داشته باشیم که احتمالا اسم آن Watch D2 است. احتمالا این دستبند هم از Huawei TruSense، در کنار اندازه‌گیری فشار خون با مچ بند قابل تعویض بادی و آنالیز ECG پشتیبانی کند.

در روزهای منتهی به این رویداد باید تیزرهای بیشتری دریافت کنیم که ویژگی‌های این محصولات پوشیدنی آتی هواوی را به طور دقیق توضیح می‌دهند.

منتظر ساعت‌های هوشمند جدید هواوی هستید؟

نوشته ساعت هوشمند هواوی Watch GT 5 تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ معرفی می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.