گوشی ردمی K70 Extreme Edition با تراشه Dimensity 9300 در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های هوشمند آینده شیائومی با اسامی شیائومی 14 اولترا و ردمی K70 Extreme Edition به بازار عرضه خواهند شد. اکنون یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station مدعی شده که دستگاه دوم زودتر از موعد زمانی مقرر معرفی خواهد شد.

یکی از دست‌اندرکاران مشهور حوزه صنعت، برخی ویژگی‌های این محصول را فاش کرده و مدعی شده که این دستگاه برخلاف گوشی‌های هوشمند پیشین سری اکستریم ادیشن در ماه آگوست عرضه نشده و احتمالا زودتر از موعد زمان مقرر روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود که ردمی K70 Extreme Edition مجهز به تراشه Dimensity 9300 ساخت شرکت مدیاتک باشد. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که عملکرد تراشه Dimensity 9300 در مقایسه با مدل نسل قبلی 40 درصد بهبود یافته و مصرف انرژی آن نیز 33 درصد کاهش یافته است.

بعلاوه گزارش شده که ردمی K70 Extreme Edition مجهز به نمایشگری با فناوری LTPO، رزولوشن 1.5K و نرخ نوسازی حداکثر 120 هرتزی خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی پرچمدار با حداکثر 24 گیگابایت رم LPDDR5T و حافظه فلش 1 ترابایتی از نوع UFS 4.0 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نوشته گوشی ردمی K70 Extreme Edition با تراشه Dimensity 9300 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.