گوشی های مقاوم Ulefone Armor 28 Ultra و Ulefone Armor Mini 20T Pro معرفی شدند

برند Ulefone که به‌عنوان سازنده گوشی‌های مقاوم شناخته شده است، امسال 10 ساله می‌شود و به مناسبت همین موضوع، این شرکت اولین گوشی مقاوم خود با تراشه پرچمدار +Dimensity 9300 را با نام Armor 28 Ultra Thermal Variant معرفی کرده است. علاوه‌بر این، Ulefone همچنین اولین گوشی هوشمند مقاوم کوچک خود با نام Armor Mini 20T Pro را نیز معرفی کرده است.

گوشی Ulefone Armor 28 Ultra Thermal Variant

با تراشه +Dimensity 9300 و 16 گیگابایت رم، Ulefone Armor 28 Ultra مانند هر گوشی پرچمدار اندرویدی دیگری عملکرد خوبی دارد، اما همزمان می‌توان آن را به مکان‌هایی برد که برای دستگاه‌های دیگر دست‌نیافتنی است. این گوشی برای مقاومت در برابر آب (تا عمق 2 متر به‌مدت 30 دقیقه) دارای گواهی IP68 است و حتی از گواهی IP69K برای مقاومت دربرابر جت آب گرم نیز بهره می‌برد. علاوه‌بر این، این دستگاه برای مقاومت در برابر سقوط 2 متر آزمایش شده است و می‌تواند در دمای شدید بین 30- درجه سانتی‌گراد تا 55 درجه سانتی‌گراد نیز دوام بیاورد.

علاوه‌بر چیپست، یکی دیگر از مشخصات برجسته این دستگاه، سنسور 1 اینچی دوربین اصلی آن از نوع IMX989 سونی (50 مگاپیکسلی، f/1.9) است. همچنین دوربین فوق‌عریض و سلفی نیز هر دو به سنسور 50 مگاپیکسلی Samsung JN1 مجهز شده‌اند.

این یک دستگاه Ulefone است، بنابراین طبیعتاً یک دوربین دید در شب نیز دارد؛ یک سنسور 64 مگاپیکسلی OV64B1B با زاویه‌دید 80 درجه و همان‌طور که از نامش می‌توان فهمید، یک دوربین حرارتی نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است.

گوشی Ulefone Armor 28 Ultra Thermal Variant

گوشی Ulefone Armor 28 Ultra Thermal Variant

تصویربرداری حرارتی با برنامه ThermoVue Pro انجام می‌شود و ویدیو را با وضوح ۲۵۶ در ۱۹۲ پیکسل ارائه می‌دهد. این بالاترین وضوح دوربین تصویربرداری حرارتی Ulefone است. این ویژگی برای حرفه‌ای‌ها و ماجراجویان عالی است. لوازم جانبی اضافی را می‌توان به کانکتور توسعه uSmart (مانند دوربین آندوسکوپ) وصل کرد.

Ulefone Armor 28 Ultra دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن +FHD، رفرش‌ریت 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2200 نیت است. این دستگاه همچنین اولین گوشی مقاوم Ulefone با نمایشگر OLED است. البته این همه ماجرا نیست، چراکه یک نمایشگر ثانویه دایره‌ای نیز در پنل پشتی وجود دارد که زمان و سایر اطلاعات را نشان می‌دهد.

این گوشی دارای 16 گیگابایت رم LPDDR4X (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت دیگر به‌صورت مجازی) و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است که از طریق microSD می‌توان آن را ارتقا داد. اسلات کارت می‌تواند دو نانوسیم‌کارت را نیز در خود جای دهد.

همان‌طور که در گوشی‌های این برند متدوال است، Armor 28 Ultra دارای باتری هیولایی 10600 میلی‌آمپرساعتی (41 وات‌ساعتی) نیز است. این میزان حدود دو برابر ظرفیتی است که یک گوشی هوشمند معمولی دارد، بنابراین شارژ سریع ضروری است و Ulefone در این زمینه نیز دست باز ظاهر شده و گوشی خود را به شارژ 120 وات ازطریق USB-C و 50 وات به‌صورت بی‌سیم مجهز کرده است.

این گوشی 5G با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.4 ارائه می‌شود و NFC و فرستنده IR نیز در آن قرار دارد. این دستگاه به یک بلندگو و جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز شده است. گیرنده رادیویی FM داخلی حتی به هدفون نیاز ندارد زیرا دارای آنتن یکپارچه است.

مدیرعامل Ulefone می‌گوید: «نوعی Armor 28 Ultra Thermal Variant، دستگاهی که در تقاطع استحکام و فناوری پیشرفته قرار دارد، ادای احترام ما به یک دهه پیشروی مرزها است. این چیزی فراتر از یک گوشی هوشمند است. برای کسانی که مرزها را جابجا می‌کنند و محدودیت‌ها را کشف می‌کنند، همراهی استوار است.»

Ulefone Armor Mini 20T Pro

این مدل ازنظر استانداردهای Ulefone دارای ابعاد کوچکتر 133.5×63.3×24.9 میلی‌متر بوده و وزن 301 گرم است.

Ulefone Armor Mini 20T Pro به صفحه‌نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن +HD و رفرش‌ریت 90 هرتز مجهز شده است. اگرچه این مدل نمایشگر عقب ندارد، اما درعوض 130 LED برای آن درنظر گرفته شده است؛ شامل 102 LED سفید (که می‌تواند به‌عنوان یک چراغ‌قوه 500 لومن استفاده شود) و ترکیبی از 14 آبی و 14 قرمز دیگر که می‌تواند برای مواقع اضطراری چشمک بزند. یک برنامه همراه وجود دارد که می‌توان از آن برای تنظیم تایمر 5-30 دقیقه‌ای برای نور استفاده کرد.

Ulefone Armor Mini 20T Pro

Ulefone Armor Mini 20T Pro

بااین‌حال، مدل مینی حتی از اولترا هم سخت‌تر است. این دستگاه دارای گواهی IP68 و IP69K بوده، اما این بار تا عمق 20 متری زیر آب آزمایش شده است. همچنین، آزمایش سقوط تا 10 متر افزایش یافته است. مانند مدل اولترا، این گوشی نیز می‌تواند در دماهای شدید (30- تا 55 درجه سانتی‌گراد) کار کند.

این مدل دوربین حرارتی هم دارد که توسط برنامه MyFLIR Pro اجرا می‌شود و 160×120 پیکسل در 25 هرتز با زاویه‌دید 57 درجه ارائه می‌دهد. این دوربین به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Samsung GN1 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (Samsung GD1) می‌پیوندد. 102 LED سفیدی که در اطراف دوربین عقب چیده شده‌اند، یک فلاش قدرتمند را ایجاد می‌کنند.

Armor Mini 20T Pro مجهز به چیپست Dimensity 6300 است که این گوشی را بیشتر به یک مدل سطح پایه تبدیل می‌کند. این گوشی با 8 گیگابایت رم LPDDR4X (+ تا 8 گیگابایت مجازی) و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 همراه شده است.

باتری با ظرفیت 6200 میلی‌آمپرساعت (24 وات‌ساعتی) در این ابعاد بسیار بزرگ است. شارژ با سیم 33 وات و بی‌سیم 15 وات نیز اگرچه برای این حجم از باتری ایده‌آل نیست، اما کافی است. همچنین شارژ بی‌سیم معکوس با توان 5 وات نیز در دسترس است.

مدل مینی یک گوشی 5G با اتصال Wi-Fi 4 (n) و بلوتوث 5.2 است. NFC و یک بلستر IR و همچنین گیرنده رادیویی FM بدون هدست نیز روی آن هستند.

قیمت و زمان در دسترس بودن

Ulefone Armor 28 Ultra به‌زودی با آغاز پیش‌فروش از ماه نوامبر عرضه می‌شود. Ulefone Armor Mini 20T Pro اما زودتر عرضه خواهد شد و در ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. قیمت هر دو گوشی متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی‌های Ulefone Armor 28 Ultra و Ulefone Armor Mini 20T Pro چیست؟

نوشته گوشی های مقاوم Ulefone Armor 28 Ultra و Ulefone Armor Mini 20T Pro معرفی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.