کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 با پردازنده AMD Ryzen 8840HS رسماً معرفی شد

ایسر امروز به‌صورت رسمی از اولین کنسول بازی دستی خود با نام Nitro Blaze 7 رونمایی کرد. این گجت با نمایشگر 7 اینچی 144 هرتزی IPS FHD، باتری 50 وات‌ساعتی و دو پورت USB-C عرضه خواهد شد. این شرکت وعده داده است که به‌زودی قیمت و زمان در دسترس بودن کنسول دستی خود را اعلام کند.

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7

ایسر با معرفی اولین کنسول دستی خود، به این بازار فوق رقابتی وارد شده است. این دستگاه به لیست طولانی کنسول‌های مجهز به سخت‌افزار AMD می‌پیوندد، اما به‌جای استفاده از پردازنده متدوال‌تر Ryzen Z1 Extreme، چیپست Ryzen 7 8840HS مبتنی‌بر Hawk Point را انتخاب می‌کند که با iGPU Radeon 780M همراه شده است.

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7

کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7

7 Acer Nitro Blaze با سیستم‌عامل ویندوز 11، 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی (2230 NVMe SSD) و 16 گیگابایت رم 7500 MT/s LPDDR5x عرضه می‌شود. باتری 50 وات‌ساعتی این کنسول، انرژی دستگاه تأمین می‌کند و همچنین می‌توان آن را با یک شارژر 65 واتی USB-C شارژ کرد. این میزان با ظرفیت باتری Steam Deck OLED یکسان است و جالب است که ببینیم هر دو کنسول در طول عمر باتری چگونه مقایسه می‌شوند.

با مراجعه به بخش نمایشگر، یک پنل 7 اینچی IPS LCD با وضوح FHD (1920 در 1080) و رفرش‌ریت 144 هرتز، روشنایی 500 نیت، پوشش 100٪ طیف رنگی sRGB و زمان واکنش 7 میلی‌ثانیه دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، دو درگاه USB Type-C (USB 4.0) در این کنسول استفاده شده است.

ازنظر ظاهری، 7 Acer Nitro Blaze در اکثر موارد مانند سایر کنسول‌های دستی رقیب به‌نظر می‌رسد، با دو بلندگوی جلویی، یک اسلات کارت microSD، موقعیت‌های استاندارد D-pad/thumbstick و چند دکمه اضافی در جلو. این دستگاه دارای تعداد زیادی دکمه است: دکمه های A B X Y ،D-Pad، ضربه گیرهای LB/RB، LS/RS Sticks، محرک های جلوه هال LT/RT، دکمه روشن/خاموش با حسگر اثرانگشت، دکمه صدا، دکمه مشاهده، دکمه منو، دکمه فضای بازی Acer، دکمه کیبورد پاپ‌آپ، دکمه منوی سریع Acer، دکمه حالت سوئیچ.

متأسفانه، به‌نظر می‌رسد هیچ نشانه‌ای از پدال‌های پشتی روی 7 Acer Nitro Blaze وجود ندارد و این گجت همچنین به‌جای نسخه جدیدتر Wi-Fi 7، به Wi-Fi 6E محدود شده است. با توجه به افزایش روزافزون کنسول‌های دستی از برندهای مختلف، قیمت Nitro Blaze 7 احتمالاً میزان موفقیت آن را تعیین می‌کند. بااین‌حال، همان‌طور که گفته شد، ایسر هنوز قیمت و زمان دسترسی کنسول خود را مشخص نکرده است.

نظر شما درباره کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 چیست؟

نوشته کنسول دستی ایسر Nitro Blaze 7 با پردازنده AMD Ryzen 8840HS رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.