ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT را ببینید + قیمت حدود ۲۴۰۰ دلار؟

به صورت رسمی تایید شد که گوشی تاشو ۳ لا هواوی یک روز پس از آیفون ۱۶ معرفی خواهد شد. این یعنی ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ را باید برای آن علامت بزنیم و عملا هفته آینده را می‌توان یکی از هیجان‌انگیزترین هفته‌های دنیای فناوری در سال جاری میلادی دانست. با حفظ اسرار و اطلاعات خوب توسط هواوی اما هر چه که باشد (خواسته یا ناخواسته) طی هفته منتهی به رونمایی، اطلاعات بیشتری لو می‌رود. حالا تصویری منتشر شده که در آن می‌توانید ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT را ببینید. همچنین گفته می‌شود که قیمت آن حدود ۲۴۰۰ دلار است.

گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT

تصویری که به تازگی منتشر شده، نمای یکی از طرفین دستگاه را به ما نشان می‌دهد. با این حال منبع منتشر کننده آن خیلی درباره صحت تصویر مطمئن نیست.

سخت است که بگوییم این تصویر چقدر واقعی است زیرا Mate XT اولین گوشی هوشمند سه لا تاشو خواهد بود که تا به حال خواهیم دید. شاید از پهلو اینطور به نظر برسد، شاید هم نباشد.

هر چه باشد بالاخره هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد و همه جزئیات را درباره آن متوجه می‌شویم. البته اگر بخواهیم گریزی به تصاویر غیررسمی منتشر شده قبلی درباره میت ایکس تی داشته باشیم، با نگاهی به تصویر زیر می‌توان گفت که صحت این تصویر جدید خیلی هم زیر سوال نیست و می‌تواند واقعی باشد.

گوشی تاشو سه لا هواوی

گوشی تاشو سه لا هواوی

برداشتی که من از این تصویر جدید (با پس زمینه صورتی) دارم آن است که هواوی تصمیم گرفته لت سوم دستگاه را احتمالا فقط به پنل نمایشگر اختصاص دهد و دلیل ضخامت کم آن همین باید باشد. با این حال این‌که چطور لولای دوم را درون دستگاه ادغام کرده می‌تواند جالب باشد.

قیمت هواوی Mate XT چقدر است؟

ادعای موجود پیرامون این دستگاه آن است که یک نمونه مهندسی پیش‌تولیدی از Mate XT است. در این نسخه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد و همین گوشی در یک پلتفرم فروش گوشی دست دوم به قیمت حدود ۲۳۷۱ دلار به فروش می‌رسد.

طبیعتا این عدد معیاری برای قیمت نهایی فروش محصول نیست. با این حال وقتی یک محصول به عنوان اولین در دنیا عرضه می‌شود، نمی‌توان انتظار قیمت ارزانی را برای آن داشت. از طرفی گوشی‌های تاشو دولا فعلی در نمونه پرچمدار حدود ۱۹۰۰ دلار قیمت دارند، پس قیمت بالای ۲۰۰۰ دلار برای این گوشی هواوی اصلا دور از انتظار نیست!

نوشته ضخامت گوشی تاشو ۳ لا هواوی Mate XT را ببینید + قیمت حدود ۲۴۰۰ دلار؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.