آپدیت اندروید ۱۵ منتشر شد اما نه برای شما!

امروز، پس از ماه‌ها پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان و نسخه‌های بتا عمومی، آپدیت Android 15 بالاخره به طور نهایی عرضه شد. البته باید بگویم که آپدیت اندروید ۱۵ منتشر شده اما نه برای شما یا ما، بلکه مجددا برای توسعه‌دهندگان!

آپدیت اندروید ۱۵ گوگل

گوگل سورس کد اندروید ۱۵ را در پروژه منبع باز اندروید (AOSP) آپلود کرده، اما به‌روزرسانی‌های محصولات نهایی هنوز آماده نشده‌اند، حتی برای پیکسل‌های خود این شرکت. آپدیت ماه سپتامبر که از امروز برای گوشی های هوشمند گوگل منتشر شد، همچنان اندروید 14 است.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

گوگل قول داده که آپدیت اندروید 15 را طی هفته‌های آینده به گوشی پیکسل خود، از جمله خانواده پیکسل 9 که به تازگی عرضه شده‌اند می رساند، در حالی که دیگر برندهای تولیدکننده موبایل‌های اندرویدی مثل Samsung، Honor، iQOO، Lenovo، Motorola، Nothing، OnePlus، Oppo، Realme، Sharp سونی، تکنو، ویوو و شیائومی این آپدیت را «در ماه‌های آینده» ارائه خواهند کرد.

قبلاً شنیده بودیم که آپدیت اندروید 15 نیمه اول پاییز ۱۴۰۳ روی پیکسل‌ها عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد گوگل این موضوع را بدون بیان صریح، تایید کرده است. در این بین، توسعه دهندگان می توانند به کد AOSP نگاه کنند و هر کاری که می خواهند با آن انجام دهند.

نظر شما چیست؟ منتظر آپدیت اندروید 15 گوگل هستید؟

نوشته آپدیت اندروید ۱۵ منتشر شد اما نه برای شما! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.