گوشی تاشو سه‌گانه هواوی با نام میت XT عرضه خواهد شد

هواوی تبلیغات برای نخستین گوشی تاشو خود با مکانیسم تاشو سه‌گانه را چند هفته‌ای است که آغاز نموده است. اکنون بالاخره نام این محصول مشخص شده است. بر این اساس نخستین گوشی تاشو سه‌گانه هواوی، میت XT نامگذاری خواهد شد.

سری میت در کنار خانواده پیورا دو خانواده گوشی‌های پرچمدار هواوی را تشکیل می‌دهند. سری میت معمولا برای کاربران اولیه طراحی شده و نخستین گوشی تاشو هواوی با نام میت ایکس نیز در همین خانواده قرار داشت و طی سال 2019 عرضه شد.

گوشی میت XT بخشی از برند Ultimate Design خواهد بود. این مجموعه پیشرفته‌ترین سری عرضه شده توسط برند چینی به‌شمار رفته و جانشین معنوی شراکت هواوی و برند پورش دیزاین محسوب می‌شود. این شراکت پیش‌‌تر در سال 2022 به پایان رسید.

یک تیزر ویدیویی جدید نشان می‌دهد که هواوی میت XT بر ویژگی ضبط ویدیو با قابلیت زوم پیوسته تمرکز خواهد داشت. اگرچه هنوز هیچ‌گونه جزئیات خاصی در این رابطه ارائه شده است. انتظار می‌رود که هواوی میت XT در وضعیت کاملا باز شده از یک نمایشگر 10 اینچی برخوردار باشد.

هواوی به منظور معرفی گوشی میت XT در روز 10 سپتامبر (20 شهریور ماه) از رویداد بزرگی میزبانی خواهد کرد. البته در این مراسم از چندین محصول جدید دیگر نیز رونمایی خواهد شد. نخستین گوشی هواوی با مکانیسم تاشو سه‌گانه در کنار ساعت‌های هوشمند Watch GT 5 و Watch D2 و مدل پنج سرنشینه خودرو برقی Aito M9 معرفی خواهد شد.

هواوی میت XT در دستان ریچارد یو؛ رئیس کمپانی

نوشته گوشی تاشو سه‌گانه هواوی با نام میت XT عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.