ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو در آگوست 2024 بوده است

نسل جدید گوشی گیمینگ +Red Magic 9S Pro حدود دو ماه پیش با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 Leading Version معرفی و عرضه شد. همراه با سیستم خنک‌کننده فوق‌العاده کارآمد این گوشی، ردمجیک +9S Pro اکنون در صدر جدول قدرتمندترین گوشی بنچمارک آنتوتو در ماه آگوست 2024 قرار گرفته است. در بخش گوشی‌های میان‌رده نیز، نام OnePlus Ace 3V با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 در بالای لیست به‌چشم می‌خورد.

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

هر ماه، بنچمارک آنتوتو دو نمودار از لیست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در ماه گذشته را منتشر می‌کند: یکی برای پرچمداران، دیگری برای میان‌رده‌ها. جدول رده‌بندی بر اساس میانگین امتیاز تمام تست‌های بنچمارک در ماه قبل ثبت شده است.

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو

همان‌طور که در لیست ماه آگوست نمایان است، +Red Magic 9S Pro با کسب رتبه اول در جایگاه بالاتری نسبت‌به OnePlus Ace 3 Pro قرار گرفته است. در جایگاه سوم نیز +iQOO Neo9S Pro قرار دارد و پس از آن Asus ROG Phone 8 Pro به‌چشم می‌خورد که در ماه جولای در رتبه اول جای گرفته بود. در رتبه پنجم، iQOO Neo9S Pro و پس از آن Redmi K70 ،vivo X100 Ultra ،vivo X100 Pro ،vivo X100 و OnePlus 12 دیده می‌شوند.

از میان ده گوشی برتر، شش دستگاه از اسنپدراگون 8 نسل 3 یا نسخه اورکلاک آن استفاده می‌کنند و چهار دستگاه باقی‌مانده نیز به Dimensity 9300 یا +Dimensity 9300 مجهز شده‌اند. با حرکت به سمت گوشی‌های میان‌رده، مدت‌هاست که Snapdragon 7+ Gen 3 در بالای جدول جای گرفته و رقیبی برای ارائه نشده است.

دو رتبه اول دارای گوشی‌هایی هستند که هر دو از این چیپست بهره می‌برد: OnePlus Ace 3V و Realme GT Neo6 SE. در ادامه لیست Redmi K70E با Dimensity 8300 Ultra قرار دارد و در رتبه چهارم نیز متعلق‌به Realme GT Neo5 SE با Snapdragon 7+ Gen 2 است. همین چیپست همچنین در رتبه پنجم با Redmi Note 12 Turbo دیده می‌شود.

نظر شما درباره لیست بنچمارک آنتوتو برای قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در ماه گذشته میلادی چیست؟

نوشته ردمجیک +9S Pro قدرتمندرین گوشی بنچمارک آنتوتو در آگوست 2024 بوده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.