رنگ های گوشی جدید HMD Hyper قبل از معرفی رسمی لو رفت

سری گوشی‌های جدید HMD به برند خودش در حال معرفی هستند و امروز اطلاعاتی درباره یک عضو جدید این سری داریم. در یک گزارش غیررسمی رنگ های گوشی جدید HMD Hyper قبل از معرفی رسمی لو رفته که نشان از تنوع مناسب رنگ‌بندی آن دارد.

رنگ های HMD Hyper

حدودا دو هفته پیش شاهد اولین گزارش درباره HMD Hyper آتی بودیم که با یک برگه مشخصات بسیار دقیق و رندر رنگ زرد آن تقریبا چیزی برای پنهان بودن باقی نگذاشت!

همان منبع حالا در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) رندری منتشر کرده که ۴ رنگ اچ ام دی هایپر را نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این رنگ‌بندی به قرار زیر است:

۱- زرد لیمویی

۲- ترنجی‌طور (!)

۳- مسی

۴- خاکستری

این دستگاه احتمالا دارای فریم فلزی و قاب پشت شیشه‌ای خواهد بود. اگر فریم آن فلزی باشد، احتمالا باید با پوشش رنگی پوشیده شود تا بتواند خروجی زیر را ارائه نماید.

گوشی HMD Hyper به عنوان جانشین Nokia X30 ارائه می‌شود، دستگاه اقتصادی که در سال 2022 عرضه شده بود. با این حال این محصول طراحی هماهنگ‌تری با HMD Skyline دارد که آن‌هم طراحی مشابه Nokia N9 را ارائه می‌کند.

احتمالا HMD Hyper یک صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120Hz داشته باشد. دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی درون سوراخی بالای این نمایشگر قرار خواهد داشت و فوکس خودکار را هم ارائه می‌کند.

تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این نشان می‌دهد که با یک محصول اقتصادی روبه‌رو خواهیم بود اما خبر خوب این که حافظه داخلی آن قابل ارتقا خواهد بود.

انتظار می‌رود در قسمت پشتی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS را داشته باشیم که در کنار یک دوربین تله فوتو 13 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

در بخش باتری HMD Hyper احتمالا ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را ارائه کند که با شارژ ۳۳ واتی قابل تجدید قوا است. از دیگر مشخصات می‌توان به گواهی IP54، بلندگوهای استریو، بلوتوث ۵.۲، وای‌فای ۵ و اتصال NFC اشاره کرد.

نظر شما درباره گوشی جدید اچ ام دی چیست؟

نوشته رنگ های گوشی جدید HMD Hyper قبل از معرفی رسمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.